Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

chatfans?

Gestart door Thiotric, november 25, 2006, 03:58:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thiotric

Als ik hier soms rondlees, werkt dit forum ook als chatbox, wat de topics enorm verzwaart en de admins overwerk bezorgt met het splitsen. Ook wordt het lezen elke dag een klein marathonneke.
Wat vinden jullie van het idee om met elkaar ( leden die hier wat vaker komen) via een private chatbox elkaar te linken? Enkel de admins kunnen dan bv. leden toevoegen, en blijft het forum een beetje "properder".
Tis een idee, of het nuttig, gewenst en/of handig is.... aan u het woord ! :wave:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Jovi_Hobbes

Is het niet wat zonde om onze gesprekken te scheiden? Volgens mij gaat het uiteindelijk nog meer tijd kosten omdat je dan en het forum moet lezen en tijd vrij moet maken voor het chatten op momenten dat anderen ook online zijn...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Voor mij hoeft het ook niet.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Tempesta

Ik geef toe, we dwalen vaker wel dan niet af, maar ik vind het zelf niet zo storend :wave:.

myra

Laten we afspreken dat in de  fly by room afgedwaald mag worden. Anders moet ik hier constant de strenge splits :flic: spelen. ;)

Een chatroom mag er voor mij wel zijn, maar denk dat ik er zelf niet zo heel veel ga komen, want die dingen hebben een erg verslavend effect op mij  ;D

Thiotric

hmmm Myra, zo had ik het zelfs nog niet bekeken.... nog een verslaving erbij is misschien teveel van het goede.... :D
* Thiotric neemt schopje, graaft diepe put en gooit idee erin. "Oef", denkt hij, "daar zijn we weer vanaf", en hij gooit de put weer dicht.* :wave:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Jovi_Hobbes

 :cake: voor het harde graafwerk!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Thiotric

A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

petra1963

Wel leuk dat je met het idee kwam !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Ik vind het ook schitterend en niet goed langs de andere kant. Nu kan je alle gesprekken lezen en anders mis je zo precies de helft. En de verslaving zou natuurlijk niet meer bij te houden zijn... :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

Ik beschouw dit board als een chatroom. Je moet absoluut niet willen om al die berichtjes hier te gaan lezen. Dus als ik er ben, klik ik op "alles gelezen" bovenaan en reageer ik ook nergens op. Daarom moet je ook geen antwoord verwachten van iemand die op dat moment niet on-line is dacht ik?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

myra

dag Stev, ik ben op hetzelfde moment online  :wave:

Ik lees altijd wel alle berichtjes, sommige wat sneller dan andere, maar ik kom hier dagelijks, dus het is nog wel bij te houden :D

Thiotric

A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Stev

 :P

Hoi Myra!  :wave:
Natuurlijk mag je ze allemaal lezen. Maar eigenlijk zijn dat gesprekken waar je achteraf niet zo veel aan hebt als je er niet bij bent geweest. Dat bedoelde ik een beetje. En lachen doe ik al genoeg hier op het forum dus daarvoor hoef ik ze niet te lezen  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Thiotric

Lachen, hier, wij, kom nou Stev.... wij toch niet !!!  :schater: :schater: :schater:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen