Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

chatfans?

Gestart door Thiotric, november 25, 2006, 03:58:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Nooit.  :-X Doodserieus.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Ik lach graag nog eens extra  :schater:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Thiotric

Zolang ge zit te lachen kunt ge tenslotte geen ander onnozele zaken doen, tis dus  preventief goed voor alles !
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Sismo

Behalve voor mijn lachrimpels!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Thiotric

trek het u ni aan dat vinden de meeste mensen sexy  :schater: :schater: :schater:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Sismo

*neemt zich voor om morgen meteen anti-aging creme te gaan kopen*
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Zelfs mijn hoofdpijn verdwijnt als ik hier ben  :klap:
... vandaag in ieder geval wel

Maar voor nu, wel te rusten!  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra


Thiotric

 :schater: ... of doe een pruik aan, helpt gegarandeerd !!!  >:D
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Sismo

Citeerontroerend...
:'( Ja hè, ik moet zelf ook even een traantje wegpinken..
Citeer... of doe een pruik aan, helpt gegarandeerd !!!
Ik heb lachrimpels, geen grijze haren! (ik doe tenminste mijn best om die er heel nauwkeurig uit te trekken)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Thiotric

kzou vlug kaal zijn.....
Ik bedoelde dat je  met een ( niet te dure ) pruik meestal de tegenpartij afschrikt om rustig rond te kunnen lopen ( stout, ik weet het !  >:D )
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Ereinion

Citaat van: Thiotric op november 29, 2006, 10:03:09 PM
trek het u ni aan dat vinden de meeste mensen sexy  :schater: :schater: :schater:

:D Nog een reden om lachrimpels tegen te gaan.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.