Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

chatfans?

Gestart door Thiotric, november 25, 2006, 03:58:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

petra1963

#75
Heb ik verteld dat mijn 4 legkasten voor mijn kleren inderdaad afgelopen woensdag gebracht zijn ? :) Ze staan nu nog in hun verpakking op de gemeenschappelijke gang van onze vleugel in het gebouw. Ze hoeven nu alleen nog maar  ??? in elkaar gezet te worden.. :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Succes ermee! Hopelijk is alles compleet!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ja, dat moeten we nog maar afwachten.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Citaat van: Sismo op april 29, 2007, 12:01:03 PM
:D Na 8 jaar liggen nog steeds de plintjes niet op het laminaat.....

Bij ons bijna 7 jaar  :D

Citaat van: peter1963 op april 30, 2007, 09:23:02 PM
Heb ik verteld dat mijn 4 legkasten voor mijn kleren inderdaad afgelopen woensdag gebracht zijn ? :)

Wel dat je ze besteld hebt, voor al je niet gestreken kleren  ;D

Citaat van: peter1963 op april 30, 2007, 09:23:02 PM
Ze hoeven nu alleen nog maar  ??? in elkaar gezet te worden.. :o

Ik weet misschien een paar mensen die het zeer binnenkort voor je zouden willen doen  :)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Zal ik gereedschap meenemen?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Zijn we met z'n allen handig?

Een van mijn klasgenootjes kreeg namelijk ook hulp van een hele troep mensen toen ze op kamers ging met als gevolg dat er geen meubel was dat helemaal goed in elkaar zat  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

Om ff iets te zeggen over het origineel onderwerp (voor de verandering :P)

Als het nodig/gewenst is, is het normaal wel doenbaar. Ik hou al meer dan een jaar ofzo de kanaalnaam #aven-nl op het rizon irc netwerk bezet. Maar ik had er nog geen werk in gestoken om het toegankelijk te maken vanop het forum. Ik ken admins op forums waar dit beschikbaar is, ik kan er altijd achter vragen en als het binnen mijn gegeven rechten op de server ligt, wil ik het altijd proberen. Geen idee of er veel volk naartoe komt. Algemeen gezien, zitten sommige mensen gewoon liever op een forum, terwijl andere gewoon liever chatten. Ik betwijfel of het veel verschil gaat maken op het aantal posts op zich, het zou eerder een extra kanaal zijn waarover we elkaar kunnen spreken.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

petra1963

Goed punt. Ik chat eigenlijk noot. En dit forum is voor mij ruim voldoende.. :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Eigenlijk verschilt het niet eens zo van elkaar, toch?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Nee, en ik vind chatten ook onoverzichtelijk.. al die berichten van die mensen in die chatbox door elkaar heen.. ik vind dat te druk en chaotisch. Zo gaat het toch ook heel goed ?  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Als je alleen bent is het hier een forum en als er anderen zijn verandert het al heel snel in een groepschat.
Voor mij werkt het goed genoeg zo.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)