Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

gedragen worden

Gestart door Willem, november 29, 2006, 02:28:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Wie heeft dat nog, dat ie het heerlijk vind om opgetild of gedragen te worden?
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sammy

Ik zou het niet weten. Niemand die recent pogingen heeft ondernomen me te dragen.  ;D

Sismo

Ik ben niet echt een tientonner, maar niemand heeft het de laatste, zeg 25 jaar geprobeerd....Het lijkt me niet echt fijn, ik zou bang zijn dat ze me laten vallen. Figuurlijk gedragen worden is natuurlijk wel fijn!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Ik wil het nu net dolgraag, dat iemand me oppakt en draagt. Ik ben wel heel licht. Ik ben nooit bang dat iemand me laat vallen...
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ereinion

Nee ik herken het niet echt. Maar ik zit wel eens op de hakkepak (is dat een bekend woord?) bij mijn vriend, dat vind ik wel grappig en prettig.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Thiotric

... niet echt behoefte toe, enkel na km. 17. Als de hakkepak is wat ik vermoed, arme Elke... lumbago?
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Sismo

Bij hakkepak kon ik me iets voorstellen, maar lumbago?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

hakkepak is op iemands rug. Lumbago ken ik ook niet.

Misschien is hakkepak wel twents? Er is in ieder geval een sage over. Het gaat over de Hé-mennekes. Deze kereltjes roepen de hele tijd hé. Als je hé terug roept springen ze op je rug en blijven daar tot je thuis bent. Bij elke stap worden ze zwaarder.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Thiotric

fijn verhaaltje ! Een lumbago is een blokkage van de rug
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Sismo

 :D Leuk die Hé mennekes!
Ik dacht dat hakkepak schoot betekende, dus ik zat er naast! En Thiotric goed!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Citaat van: Thiotric op november 29, 2006, 11:02:40 PM
fijn verhaaltje ! Een lumbago is een blokkage van de rug

Een soort hé-menneke dus.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Thiotric

A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Ereinion

Ja, en de prijs is ....

*tromgeroffel*


:cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

O jammer, ik dacht een hé menneke!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Thiotric

A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen