Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

gedragen worden

Gestart door Willem, november 29, 2006, 02:28:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

OK ! Ik wist wel van lumbagos... dan kan je niks meer dragen, en WORDT je ook beter niet op de hakkepak gedragen, want dan gil je evengoed !!!  :) :) (Plat op de brancard, wordt het dan...   >:D )
SOIT. Ik kende geen hakkepak,  maar eigelijk is het ZO dat ik voor mezelf het gedragen worden bedoelde !!  Hier noemen ze het paardjerijden... en in het engels wordt dat plots PIGGYback riding...  (het verschil van beest, hé...  hihi)
Waar zeggen ze dat eigenlijk, hakkepak?
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Ergens ver ver in het noordoosten!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Vreemde mensen daar in het noordoosten  ::)

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Twente.

Ik ben het helemaal met Jovi eens.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Jij zult ze elke dag wel zien  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Vooral 's ochtends in de spiegel. Dat is een héle rare.  :geezer:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Thiotric

hmmmm die zitten hier ook.... :-\  :schater:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Jovi_Hobbes

Misschien is het besmettelijk, zo een kom ik er ook wel eens tegen. Maar eigenlijk alleen als ik mijn bril op heb, anders heb ik er niet zoveel last van  8)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Thiotric

ik zie 's morgens beetje wazig.... kom daardoor zeer dichtbij spiegel...... schrik me de stuipen !  :afro: bijna letterlijk.... iets lager lijkt het op  :geezer: waarbij volgend gevoel gaat primeren  :banghead:.
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Jovi_Hobbes

En dat laatste is dan best wel weer gevaarlijk als je dat tegen een spiegel doet  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Thiotric

U moet mijn voorhoofd horen klagen bij zijn therapeut... ( om praktische redenen blijf ik daarbij aanwezig.)
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Ereinion

 :D Lijkt me inderdaad praktisch.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

 :klap:

Maar: gaan de verhalen van je voorhoofd aan zijn therapeut je dan niet vervelen ? Lijkt mij niet zo plezierig om daar zomaar bij te zitten, ookal is dat heel praktisch.. En maakt je voorhoofd geen bezwaar ? Het is allemaal nogal prive, zullen we maar zeggen.. Of niet ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Thiotric

ach... met de jaren ga je wat meer van elkaar verdragen.... en zo weet ik tenminste wat er tijdens al die black-outs gebeurt.
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen