Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

gedragen worden

Gestart door Willem, november 29, 2006, 02:28:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Ja en het leukste van alles is, ik heb niet het gevoel dat ik er heel veel moeite voor hoef te doen. Behalve dan 's avonds als ik een film aan het kijken ben. Daar horen chipjes bij. Maar tot nu toe heb ik er niet aan toegegeven, gelukkig! Jaja, goed op weg. Ik heb al twee nieuwe jurkjes die me wel passen, maar nog net te klein zijn eigenlijk. Dus dat is een hele goede motivatie om nog in elk geval drie kilo of te vallen. En dan is mijn voornaamste doel in Amerika om niet meer aan te komen. En als ik dan nog wat afval is dat alleen maar mooi meegenomen (babysteps, dat is het toevrwoord. Ook hier weer. haha). Maar ben er ook best wel trots op. Vooral als mijn vriend me eens komt optillen... dan heb ik mijn doel berijkt! haha (leuke overstap weer naar het onderwerp ;))

Willem

Maar, weeg je dan zooo veel? Of, heeft je vriend een uitvluchtje om es niet te doen waaar jij naar verlangt?   :-\  (k'vermoed dat laatste eigenlijk wel !!!   >:D )
Ik ben heel licht, til jij zo op!
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Citaat van: Pinky op augustus 11, 2007, 01:10:07 PM
En dan is mijn voornaamste doel in Amerika om niet meer aan te komen. En als ik dan nog wat afval is dat alleen maar mooi meegenomen
Weet je dan niet, dat in Amerika alles BIG is en er hele volksstammen méér wegen dan bij ons een heel gezin? Big mac, bic veel vlees,, dus pas maar op.

Willem

Och, Amerika heeft ook wel alles !
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

petra1963

OOk gezonde salades en een gezonde levensstijl ?  ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Het zal mss schelen dat ze in een Nederlands gezin gaat wonen, die zijn waarschijnlijk niet zo "big" ingesteld.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Er is zowel heel ongezond als heel gezond.
Waar is dat nu niet...
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

pinky

Tsja, gewoon goed uitkijken. Zoals ik al zei, ik wil niet aankomen.

@ Willem; Ik denk niet dat het een uitvlucht is. Ik weeg nog net over de 90 kilo  :-[ En zijn rug is niet zo heel geweldig. Dus hij heeft een punt!

Willem

Oh ! OK !  :)  :)  Wat ik eerder dacht klopt dan ook helemaal: jij zou mij zo op je handjes kunnen optillen, hoor !  ;D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

pinky

Waarschijnlijk wel ja. Haha!

Willem

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Gabrielle

Dit is weer een topic dat bij mij allerlei associaties oproept, leuk.  :)

Het doet me denken aan Sint Christoffel, de heilige die het Jezuskind op z'n schouders droeg. En van daaruit kom ik weer bij een boek dat ik jaren geleden gelezen heb: De Elzenkoning van Michel Tournier. Ik vond dat toen een prachtig boek. Het had wat te maken met pedofilie maar ik vond het in elk geval niet aanstootgevend of zo. Het staat al lang op mijn lijstje van te herlezen boeken en nu voel ik het alweer kriebelen.  :klap:

Maar om bij het onderwerp te blijven: mijn vorige vriend was zo'n grote zachtaardige reus en ik vond het wel fijn dat hij me soms optilde, ik voelde me dan net een gewichtloze knuffel.

pinky

Ik moet nog 20 kilo eraf voordat hij het gaat proberen... eeuhm... hahaha!

*zegt ze met een zak M&M's naast zich op de bank...hmmm*

Ienepien


petra1963

AHA ! Nog een M&M verslaafde ! Gelukkig ben ik hier dus niet de enige... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)