Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Perfectionistisch

Gestart door Jovi_Hobbes, januari 14, 2007, 07:09:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Citaat van: Tempesta op januari 28, 2007, 09:59:34 PM
Nou, om eerlijk te zijn loopt mijn leven aardig zoals ik het prettig vind! Tuurlijk, er ontbreken altijd wel dingen aan (waar ben je, mijn toekomstige aseksuele man >:(). Maar om nu precies onder woorden te brengen waarom ik zo tevreden ben is lastig (ik ben al tien minuten met deze post bezig ;)). Laat ik het zo zeggen: ik betrapte mezelf laatst op de gedachte dat ik al jaren niemand ben tegengekomen wiens leven ik liever zou willen hebben dan mijn eigen leven. Die gedachte gaf ongelooflijk veel rust.

Dat laatste is een hele goeie, Tempesta !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Dat is mooi gezegd, Tempi  :pinguin:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Heel mooi!
In grote lijnen denk ik er hetzelfde over. Mijn leven is heerlijk en ik heb lang gedacht; als ik morgen zal sterven heb ik er alles uit gehaald wat er voor mij in zat. De laatste tijd zou ik het iets jammerder vinden om dood te gaan, omdat ik middenin zoveel dingen zit die ik dan niet af kan ronden, maar grotendeels denk ik er nog zo over.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Inderdaad heel mooi! Ik denk eigenlijk dat voor veel mensen geldt dat ze best gelukkig zijn, maar ze moeten er wel eerst bij stilstaan om dat te beseffen en dat ontbreekt nogal eens in dit haastige Westen...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dreamer

Ik ben ook heel stipt en heb graag dat alles gaat zoals ik het wil, tot vervelends toe vinden mijn collega's en man af en toe.
Alle plantjes op kantoor en kopjes in de kast moeten recht en op de juiste plaats staan.
Anders wordt ik pissig.

En ik geef toe, ik wordt ook regelmatig gek van mijzelf.

Jovi_Hobbes

Dat kan inderdaad soms best lastig zijn voor jezelf vooral.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Little_Lady

Herkenbaar! Ik ben ontzettend zelfkritisch en heb altijd bepaalde 'dwangmatigheden'. Die kan ik ook niet loslaten tijdens 'seksuele momenten' wanneer mijn vriend me probeert te verleiden. Dingen moeten netjes liggen, er moet rust in mijn hoofd zijn, ik denk na over hoe ik eruit zie na een zoensessie, of ik straks nog terug kan etc...

Verder ben ik ook een eersteklas chaoot, ik maak overal een rommeltje van, erger me daar dan weer aan en probeer dus bepaalde vlakken ALTIJD onder controle te houden, anders ben ik bang om mezelf te verliezen..

Stev

Citaat van: Little_Lady op maart 24, 2007, 08:57:17 AM
Ik heb altijd bepaalde 'dwangmatigheden'. Die kan ik ook niet loslaten tijdens 'seksuele momenten' wanneer mijn vriend me probeert te verleiden. Dingen moeten netjes liggen, er moet rust in mijn hoofd zijn, ...

Zeer herkenbaar!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Little_Lady

Citaat van: Stev op maart 24, 2007, 02:46:57 PM
Citaat van: Little_Lady op maart 24, 2007, 08:57:17 AM
Ik heb altijd bepaalde 'dwangmatigheden'. Die kan ik ook niet loslaten tijdens 'seksuele momenten' wanneer mijn vriend me probeert te verleiden. Dingen moeten netjes liggen, er moet rust in mijn hoofd zijn, ...

Zeer herkenbaar!

Ben jij ook zo snel afgeleid?

Stev

Zal ik een voorbeeld noemen?  ;D  (uit de tijden dat ik nog niets van de aseksualiteit wist)

Mijn partner probeert me te verleiden (nadat ik eindelijk zo ver was om in de slaapkamer te komen want eerst moest natuurlijk de was opgehangen worden, de tafel gedekt etc. etc. = rust in mijn hoofd).
We gaan zoenen, knuffelen..... (ondertussen denk ik: had ik de deur op slot gedaan, heeft het konijn eten gehad....?)
..... en midden in dat alles vraag ik opeens: hoeveel vakantiedagen heb je eigenlijk nog over?  ???

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

 :rollol: ( dat mag toch wel Stev ?)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Oh, maar dat kan mijn verhaal ook zijn. Gelukkig kan mijn vriend er nu zelfs om lachen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Little_Lady

Muhahaha, hilarisch! :schater:

Dat herken ik dus wel, ik kan me niet goed overgeven aan het moment. Mijn hoofd is werkelijk NOOIT stil en dat levert ook bv. qua studie nogal eens concentratieproblemen op :-[ Vriendje kan moeite doen wat hij wil, maar ik kap het af of doe of ik het niet zie.
Dingen die moeten gebeuren zoals taken in het huis, afspraken van volgende week, die vind ik allemaal veel belangrijker dan dat geplak :'(

Stev

Citaat van: peter1963 op maart 24, 2007, 06:40:57 PM
:rollol: ( dat mag toch wel Stev ?)

Ik kan er nu inderdaad om lachen maar op het moment zelf is het niet grappig. Ik haatte mezelf bijna. Nu achteraf kan ik het gelukkig relativeren.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)