Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Perfectionistisch

Gestart door Jovi_Hobbes, januari 14, 2007, 07:09:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 10, 2008, 09:16:02 PM
Ik heb ook wel eens momenten dat ik gefrustreerd kan raken wanneer dingen anders lopen dan ik heb gepland. Ik kan het soms erg moeilijk vinden om spontaan mijn "planning" voor bijvoorbeeld het weekend om te gooien. Ik heb zelf het idee dat het bij mij vooral komt omdat ik het best druk heb en daardoor veel dingen echt moet plannen om alles te kunnen doen. Als er dan ergens iets misloopt heeft dat meteen een hoop gevolgend voor andere dingen.

Zo zit ik ook wel in elkaar, ja...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ienepien op januari 10, 2008, 11:07:56 PM
En jij? Jij hoeft nog niet eens rekening te houden met "de ander". ;)

Da's waar, maar dat betekent ook dat er geen ander is om dingen over te nemen wanneer dingen eens niet lekker lopen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Tja, ieder voordeel heeft z'n nadeel........... :schater:

Rush`

Ik ben erg perfectionistisch, op mijn werk en prive.

Ik heb het streven om elke klant (bedrijf) goed te helpen en medewerkers van het bedrijf goed van dienst te zijn, maargoed zo hou je altijd iets te streven en blijf je jezelf verbeteren ;D
Prive ook, vooral spullen die mijn eigendom zijn ben ik altijd heel zuinig op en zie ik elk krasje/stofje/oneffenheidje, hawkeye ;D
The circle is through the looking glass

Ienepien

Je leent dus niet zo snel spullen uit? :-\

Ahanna

Ik ben verre van perfectionistisch. Dat is voor mijzelf wel zo relaxed, anderen zijn er wat minder blij mee. ;)

Ienepien

#51
Met 2 kindjes kan het ook vaak niet. :D

(o, ik geloof, dat ik in de war ben met Kitty?)
Sorry Ahanna. ;D

pinky

Ik op sommige gebieden, voornamelijk het zichtbare deel van mijn persoonlijkheid. Daarnaast lette ik altijd heel erg op mijn en andermans Nederlands in teksten. Dat is nu wel een stuk minder. Maar qua huishouden... niet echt. Meer met de creatieve processen. Die moeten perfect zijn. Anders wordt ik chagerijnig!

jojo83

In veel gevallen ben ik toch zeker wel perfectionistisch (niet in alles), dus ik hou het zeker bij ja

Daniƫlle

Ik mis het antwoord "JA!!!!!!" nog  ;) maar heeft ook verband met m'n ASS natuurlijk

Lady D.

Citaat van: Rush` op januari 29, 2008, 09:49:28 PM
Ik ben erg perfectionistisch, op mijn werk en prive.

Prive ook, vooral spullen die mijn eigendom zijn ben ik altijd heel zuinig op en zie ik elk krasje/stofje/oneffenheidje, hawkeye ;D

Heel herkenbaar. En als ze dan willen beweren dat "hun" jouw spullen/eigendom niet hebben beschadigd terwijl je weet dat het onbeschadigd was; krijg ik moordneigingen  >:D