Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Endometriose

Gestart door Zonnekind, maart 10, 2007, 09:57:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Wat dat betreft zijn de mogelijkheden zowat oneindig. IVF, draagmoeder, adoptie. Maar goed, de weg daarheen is vaak lang en pijnlijk. Zowel lichamelijk als geestelijk. En vooral emotioneel. Ik wens hen vanaf hier veel sterkte toe!

Ienepien

Ik had geen endometriose, maar wel een hele hevige menstruatie. Bij mij is therma-choice toegepast. Dan ga je onder narcose (paar uur opname) en brengen ze een soort ballonnetje in, die ze volspuiten met héél heet water. Daardoor brandt je binnenkant van de baarmoeder glad, en heb je geen (of erg weinig) bloedverlies meer. De kinderwens moet er dan niet meer zijn. Dat kan dus alleen als je geen kinderen (meer) wilt. Het is echt een verademing, dat je het (nog wel) optredende bloedverlies kan opvangen in een inlegkruisje. Want meer is het niet. Heel wat anders, dan twee super-super tampons tegelijk, die in een kwartier al doorlekten!
Misschien heeft iemand hier iets aan. Veel succes

Jovi_Hobbes

Interessant, ik had er nog nooit van gehoord.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

In het kader van de admins maken het forum schoon: dit topic is tot hier opgeschoond.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?