Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Petra is jarig!

Gestart door Jovi_Hobbes, april 01, 2007, 03:42:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

 :rollol: 1 april!
Hij is pas morgen jarig  ;D

Maar goed, morgen zal ik waarschijnlijk niet op het forum zijn, dus bij deze alvast een heel fijne dag gewenst Peter. Ik zet de  :cake: vast koud, dan kun je hem morgen ochtend meteen opeten  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Haha, ja ik had het ook al gezien, maar aangezien ik morgen waarschijnlijk ook niet onlijn ben, bij deze vast een hartelijke felicitatie en een groot stuk  :cake:
:knuffel: Fijne verjaardag! En niet teveel ongein uithalen he? Ook al is het 1 april!  ;)

Stev

Voor mij geldt hetzelfde, ik ben er morgen niet, dus alvast van harte gefeliciteerd!!!  :cake:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

solo

Peter
Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag toegewenst maandag
hierbij alvast wat taart van  Solo
: :cake: :cake: :cake: :wave:  :)
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

myra

Een fijne verjaardag, Peter!  :cake: :cake:

Sismo

Van mij ook vast een fijne dag! Je krijgt in ieder geval een mooi-weer-kadoootje!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Dank jullie wel voor de goede wensen !  :knuffel:

Ik vier het morgen niet, maar ga wel lekker in de zon liggen ! Later vier ik het nog met mijn moeder
(samen naar een restaurantje), met een goede vriendin( idem) en met het eetgroepje waar ik in zit (idem). En gisteravond heb ik de vrienden met wie ik naar Gaasterland was, ook meegenomen naar een eetcafe. Dat vind ik zelf een leuke manier om wat aandacht aan mijn verjaardag te besteden.. :) :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Hartelijk gefeliciteerd Peter! Ik ben vier dagen te laat, dus voor elke dag krijg je een stukje taart ;D.

:cake: :cake: :cake: :cake:

petra1963

Hmm ! Ik ben dol op taart ! ( en op knuffels...)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Ik hoop dat je een toffe verjaardag hebt gehad!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Nog nèt niet jarig, maar dan ben ik lekker wel de eerste:
HIEPRRRRRDEPIEP HOERRRA!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Er is er een jarig, Hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is hij!

solo

Peter Hartelijk Gefeliciteerd en dat je een hele fijne dag mag hebben met veel   :cake: :cake: en :knuffel: :knuffel:  :knuffel:
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken