Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Petra is jarig!

Gestart door Jovi_Hobbes, april 01, 2007, 03:42:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
:cake:
:cake:
:cake:             :cake: :cake:
:cake:                 :cake:   elukkige verjaardag!
:cake:                 :cake:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

#16

Ereinion

Gefeliciteerd Peter!
Ga je weer met iedereen uit eten?

:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Pinky, er staat gewoon niks in jouw berichtje! ???

Ereinion

Ik dacht eerst dat het een gehime boodschap was, dus heb op citeren geklikt. Er staat wel een link, maar die werkt dus niet?

Ik vind het wel een bijzonder geschenk!  :schater:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ze gunt Peter gewoon niks? ;D

fleurtje

Gelukkige verjaardag Peter :knuffel:

myra

Fijne verjaardag Peter!  :cake: :cake:

pinky

Citaat van: Ienepien op april 02, 2008, 10:25:49 AM
Pinky, er staat gewoon niks in jouw berichtje! ???

Zien jullie hem nu wel? Ikke wel, maar ja...

Zonnekind

Ja hoor, nu is het in orde :D
Maar waar blijft Peter eigenlijk?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Wat een leuk cadeautje.  :klap:

petra1963

Nou... hier ben ik ! Heb me op mijn verjaardag lekker schuil gehouden.. ;D Maar heel erg bedankt voor de lieve wensen !  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Eh... even wat uitleg: ik had helemaal geen zin in mijn verjaardag. Ik voelde zoveel weerstand om het te vieren.. En ik was gistermiddag zo gespannen.. Ik heb toen iets kalmerends ingenomen, en dat hielp.
Ik had niemand uitgenodigd, maar gelukkig belden er mensen en stuurden e-mailtjes of kaartjes, en dat was wel leuk..  :) Toen kwamen er onverwacht toch nog wat mensen binnen vallen, 's middags. En 's avonds heb ik met een goede vriendin in de stad gegeten. Ik was na 22.00 uur weer thuis. En toen was ik wat tot rust gekomen.
Vandaag was ik blij dat ik het weer gehad had. Met mijn eetgroepje heb ik er vanavond nog wat aandacht aan besteed..met wijn, cake en taart. Ja,  :cake: !

Dus nu ben ik 45 ! Echt heel erg middelbaar !  :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ja middelbaar is goed! Middelbaar is namelijk uit, dus als je uit wilt zijn is dat weer heel in. Nou ja, wat ik maar wil zeggen, eigenlijk ben je wel heel erg cool als je 45 bent! ;)