Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het Faq-knopje

Gestart door Sismo, april 03, 2007, 09:50:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: ChibiFirli op april 23, 2007, 01:38:04 PM
Ik blijk inderdaad geen berichten meer te krijgen als ik een pm aankrijg ;D.

Ik kwam terug van de vakantie en had 3 berichten van AVEN in mijn e-mailbox dat ik een PM ontvangen heb!!!! Het werkt dus weer  :klap:

Inderdaad, dank je wel, Chibi!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Bij mij heeft dat al de tijd wel gewerkt (denk ik toch). Nu nog steeds gelukkig!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

ChibiFirli

Faq knopje terug in orde ;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Zonnekind

Ik vind het altijd vreemd dat jullie zulke dingen ontdekken. Ik heb al zeker een jaar niet meer naar FAQ gekeken, heb al werk genoeg met het forum en bij FAQ verandert er toch niets, of wel? ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Ik wilde het een keer aanraden aan iemand nieuws en toen heb ik 't zelf ook nog eens geprobeerd... :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

CiteerFaq knopje terug in orde

:klap: voor Chibi!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)