Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

"dating"site voor asexuelen

Gestart door riveva, april 21, 2007, 10:58:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik heb mezelf heel even ingeschreven, en mezelf toen weer verwijderd.. :-\  :-\

Ik was een beetje dom. Ik dacht dat het een forum was.. maar het is een dating site. En ik realiseerde me dat pas te laat.

En ik heb niets tegen dating sites... Alleen.. ik dacht: dat is niet handig, zo'n internationale site met allemaal mensen die ver weg wonen. Met wie het contact toch al moeilijk zal zijn vanwege de afstand.. En die ik vanwege mijn gezondheidstoestand toch waarschijnlijk nooit zal kunnen bezoeken.
Dus, had ik het gevoel, zit ik mijn leven weer een stuk ingewikkelder te maken dan het nu al is. Daar werd ik weer gespannen van, en toen heb ik mijn gevoel gevolgd en mijn inschrijving weer verwijderd.. :-\

Toen werd ik innerlijk weer een stuk rustiger, dus het was hopelijk de goede beslissing.  :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

ja, als je je er niet goed bij voelt, is het beter om idd geen lid te blijven Peter...

Ik ben zelf ook niet van plan om intensief te daten...Ik wil trouwens ook geen lange afstandsrelatie... Ik verwacht niet echt nog ooit een partner te vinden, maar eens proberen kan geen kwaad zeker... ;D

Ienepien

Peter, ik denk inderdaad dat het niks voor jou is...... :knuffel:

Rhapsody

CiteerIk verwacht niet echt nog ooit een partner te vinden, maar eens proberen kan geen kwaad zeker... ;D

Voor mij geldt hetzelfde! Ik denk ook niet ooit iemand te vinden, maar ja, ik hou een heel klein kiertje voor opties open.

Bee

Klopt dat alle personen op asexualitic.com ver weg wonen. Vandaar dat ik de website hier heb gepost. Als niemand uit Vlaanderen en Nederland het probeert, zullen er ook nooit personen van dichterbij opstaan.
Maar als je je er niet goed bij voelt, is het natuurlijk beter om het niet te doen.

Toch stiekem hopend er in de toekomst wat meer Belgen en Nederlanders te vinden...

Groetjes,

Phoebs

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Geoffrey

Citaat van: myra op december 27, 2008, 04:41:02 PM
nog eventjes de link van Bee hier ook posten...Zo is hij gemakkelijker te vinden...

www.asexualitic.com

Ik heb mijn profiel alvast geplaatst... maar helaas zijn er niet zoveel zoekertjes uit Belgiƫ en Nederland. Maar een 5-tal.

Misschien moeten we maar eens zo'n datingsite opzetten specifiek voor onze contreien  :D

Tamara1978

hey, ik heb eens rondgekeken op die asexualitic.com site, en er staan heel veel europeanen op, je moet gewoon goed zoeken ;o)
ik heb er trouwens een paar hele toffe mensen ontmoet, maar kijk uit, er ziiten er een paar 'grapjassen' tussen heb ik gemerkt ...

Tamara1978

ook een hele leuke trouwens is ace-book.net
het is geen datingsite, maar je kunt live chatten en messages sturen naar andere leden enzo.
veel europeanen, vooral jonge mensen, hele toffe mensen, zeker de moeite waard! (er is wel een technische probleem met de chat, kijk rechtboven op de 'contact us' tab om een prgramma te downloaden waar het wel mee werkt-firefox)
succes, en wie weet zie ik jullie binnenkort ook daar ;)

Ereinion

Ik geloof dat ik maar weg blijf. Ik heb nu al te weinig tijd.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.