Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

"dating"site voor asexuelen

Gestart door riveva, april 21, 2007, 10:58:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

 ;D Maar hoe meot dat dan als ik allebei chagrijnig ben?  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Ereinion

Tja, dan kun je je niet even afzonderen. Dat is dan weer een nadeel.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Nou...als ik chagrijnig ben, ben ik vrij stil, dus dat zal geen probleem zijn!  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Ereinion op februari 01, 2008, 08:08:32 AM
Voordeel is wel dat je precies weet wanneer je rot in je vel zit of jezelf met rust moet laten.  :D

Dat is zeker een voordeel !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

perlmutter

Citaat van: riveva op april 21, 2007, 10:58:46 PM
I


ligt het nu aan men pc of wat,ik weet het niet,maar die url doet het niet meer ,als ik de verschilende opties raadpleeg

Ienepien


Jovi_Hobbes

Je hebt gelijk perlmutter, ik krijg ook alleen de beginpagina, maar als je een link volgt blijkt de pagina niet meer te bestaan. Blijkbaar is die site opgehouden  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

perlmutter

ow,wat jammer nou ,
en ik denk niet dat er nog zulke site's bestaan

Jovi_Hobbes

Nu was die site grotendeels gericht op Amerika, maar een 'dating' site voor aseksuelen zou natuurlijk wel een hiaat in de bestaande dating sites kunnen opvullen.
Ik heb geen idee of er nog meer van dat soort sites bestaan, op het moment doet het Agora op dit forum een klein beetje dienst als plaats voor zoekertjes, maar een aparte site hiervoor zou misschien wel handiger zijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Zo kunnen we het veel beter in de gaten houden, toch ?  :rollol: :rollol:

En nee hoor, ik ben helemaal niet nieuwsgierig.. ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Nou Peter, jammer dat je het hier zo goed in de gaten houdt. Dan kan ik niet eens voor de lol onder jouw naam een zoekertje plaatsen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Oh, dat mag best ! Ik stuur de mensen gewoon naar jou door !  :schater:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Haha, dat kan nog grappig worden  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?