Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ik vond dit een goed idee, en ik heb hem meteen sticky gemaakt, zodat iedereen zijn eigen post makkelijk terug kan vinden als hij of zij een dip heeft.

En nu moet ik natuurlijk beginnen....  :-\

Ik ben trots op mezelf, omdat...
Ik ongelooflijk creatief ben
Mezelf durf te zijn
Mijn dromen durf na te jagen
Omdat ik dit hier opschrijf (Nee, Ereinion, het is echt geen opscheppen)
Ik een boek heb geschreven en de tweede onderweg is
Omndat ik mensen met respect behandel

En dat is wel genoeg voor vandaag...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

O jee, dit is bijne even erg als sollicitatiebrieven schrijven. Waarom was ik ook alweer trots op mezelf:
- omdat ik een vriendelijk persoon ben
- omdat ik veel doorzettingsvermogen heb
- omdat ik mezelf eindelijk accepteer zoals ik ben
- omdat ik, hoewel ik het liefst altijd de makkelijkste weg zou nemen, dit toch vaak niet doe
- en omdat ik dit forum heb gevonden  ;)

Wordt vervolgd, denk ik...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik moet er nog even over nadenken..  :-\ Het voelt wel confronterend.. :-\ Dus ik schrijf nog even niets op..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Mogen anderen ook een woordje doen? Nadat ik vandaag bij jou ben geweest weet ik wel wat te noemen, denk ik  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Da's best een goed idee, aangezien dit topic was voor tijden van neerslachtigheid (  ::)  ;D ) , dan is het ook fijn om complimenten van anderen te lezen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik moet ook zeggen dat het voor mij veel makkelijker zou zijn om een waslijst verbeterpunten (= een eufemisme voor slechte eigenschappen) op te schrijven  :)
Toch werkt het wel een beetje therapeutisch om jezelf te "dwingen" op papier te zetten wat er wel goed is aan jezelf. Gisteravond toen ik het schreef dacht ik ook bij mezelf: dit is wel eng en had ik bij alle punten (op de laatste na) ook voortdurend allemaal kanttekeningen en maren in mijn hoofd. Maar nu ik het teruglees denk ik dat het wel goed is.
Zoals Ereinion zei is het inderdaad een goed geheugensteuntje voor wanneer je een dip hebt.
Iedereen heeft goeie eigenschappen dus wees er trots op!  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ik herinner me dat ik in de lessen godsdienst elk jaar iets positiefs over mezelf moest opschrijven. Ik schreef elk jaar op dat ik goed was in badminton maar dat heb ik ondertussen al een jaar of 6 niet meer gespeeld dus ik vrees dat ook dat niet meer klopt... Ik vind het net als Peter een beetje te confronterend en ga nog even wachten.

Maar ik geef al wel een dikke proficiat aan diegene die het al gewaagd hebben hier hun positieve kanten te zetten! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

 :-[  dank je wel

Ik snap goed dat jullie nog even willen wachten. Alle respect daarvoor!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik was goed in...mijn problemen negeren
Ik begin goed te worden in....ze aan te pakken!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Zie je wel, de goeie eigenschappen vliegen ons om de oren  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

...en van Zonnekind moet ik hier schrijven dat ik vind dat ik best een mooi lichaam heb...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.