Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

...ik zojuist een internetverbinding heb aangesloten en daar toch een dik uur mee bezig ben geweest voordat het ook maar iets deed. Maar nu kan ik weer op het forum! Alleen de telefoon doet het nog steeds niet... maar dat is een probleem voor later!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Jep!

Telefoon nog steeds niet. De handleiding zegt dat ik de kabel van de telefoon naar één of ander kastje toe moet doorknippen. Dus in feite de stekker van de telefoon afknippen. Eeuhm.... dat lijkt mij dus erg onlogisch. Want stel nu dat ik een andere provider wil? Dan moet ik toch gewoon de stekker in dat kastje weer kunnen stoppen? Anyway, dat durf ik dus niet te doen zonder dat ik zeker weet dat het gaat werken. Want ik heb dat met het internet ook gehad. Eerst de handleiding gevolgd, dat deed het niet en toen ben ik maar wat gaan prutsen, zoals het mij logisch leek. Dat deed het wel... dussuh....

petra1963

Zo te horen een uitstekende handleiding !  :banghead: :schater:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

ooh, geweldig. Nou ja, de handleiding gaat er vanuit dat je telefoon nog aangesloten is zoals in de middeleeuwen. Dus stekker van de telefoon zo de muur in. Maar ja, ik had het allang allemaal digitaal en alles, dus dat was een hele andere situatie. Dus ik heb maar eerst alle stekkers losgetrokken en ben vanaf 0 begonnen.
En internet net zo. Heel irritant. Dus ik heb ook veel zelf uit moeten zoeken. Maar ach... het is gelukt, met het internet dan. Ik ga zo de telefoon nog eens uitvogelen, want het is wel fijn als ik weer gewoon kan bellen.

Ciara

Ik heb (gister) meegadaan aan een foto shoot. :D Model spelen is best vermoeiend wist je dat? :p Wel leuk though.

Jovi_Hobbes

En ben je blij met het resultaat?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ciara

ik heb 1 foto gezien tot nu toe, die is wel gaaf, dus we zullen zien. Het was in ieder geval leuk om te doen :)

pinky


liefdezonderseks

liefde is op aard het meest kostbare om te geven en te ontvangen edoch,
het kost niets!

Ciara

Nog leuker: Ik mag nog een keer.  :cheerleader:

Dit keer wordt het Me the Amazone VS Knight. Best wel zin in :)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Klinkt goed! Waar kunnen we het resultaat  bewonderen?

Ciara

Facebook zowieso, er waarschijnlijk (denk ik) uiteindelijk ook wel od de site van de fotograaf zelf. Plezier hebben gaat helemaal goed komen :D

edit: eerste foto staat nu ook hier: http://i49.photobucket.com/albums/f262/ashalinda-tiara/amazingamazones.jpg


(voor de mensen die het niet weten, ik ben de blondine op de Fries, links achteraan)

Jovi_Hobbes

Je valt goed op met je blonde haar.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?