Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mannetje

Tip; wordt fotograaf  ;)
Het is een mooie foto geworden!

Ciara

Kun je nagaan, dit is nog een raw shot, de rest wordt nog allemaal gefotosnoept en alle toeters en bellen :D

moest wel even denken bij "die Friezen" comment *is zelf ook Fries*

De persoon die de wapens leverde vond het ook helemaal niet erg, een dagje werken in zo'n omgeving :P

Maar het was gewoon ook heel leuk om te doen. Ben nu al helemaal enthousiast voor de volgende shoot en dat duurt no een dikke week!!  :cheerleader:

Ereinion

Leuk!


Ik ben trots op mezelf omdat ik heel terug ben gekomen van vakantie. Dat ik durfde te gaan en dat ik heb doorgezet wanneer het wel even lastig was. Ook ben ik er trots op dat ik een confrontatie met mezelf niet uit de weg ga en dus altijd weer iets nieuws kan leren over mezelf.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat zijn zeker dingen om trots op te zijn  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ciara

 :klap: Go Ereinion!  :cheerleader:

Ik heb ook nog een nieuwe, niet een biggie: ik heb mijn BHV gehaald.

Sismo

Dat voelt meteen heel veilig!  :D (ben ook BHV-er)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ciara

Zou dat betekenen dat ik nu ook zo'n Murphy's law persoontje ben? Als in, ik ben er, niks gaat er fout, ik ben er niet, en ze hebben een BHV-er nodig....Zou wel typisch zijn

Jovi_Hobbes

Zo werkt het helaas meestal wel Ciara  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ciara

Maar, als dat nou voor alle BHV-ers geld.. dan gaat er nooit iets fout als er bhv-ers zijn, dus iedereen moet bhv-er worden, want dan gaat er noot iets fout. (was het maar waar :p)

Zonnekind

Wat is bhv?
Ik heb het ingetypt in Google maar ik kom hier uiteraard alleen maar op de kwestie Brussel-Halle-Vilvoorde dus ik ben nog geen stap verder :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Fricai


Ciara

Wat Fricai zegt. Komt erop neer dat in geval van een incident (brand, ongeval, etc) wij BHV-ers er voor zorgen dat indien mogelijk de schade zo klein mogelijk blijft (klein brandje blussen bijvoorbeeld) wij overbruggen de tijd tussen het incident en de officiele hulpdiensten. In een BHV cursus krijg je dus brandbestrijding, reanimatie, wondverbinden, dat soort dingen. Wij zijn van die mensen waarvan je hoopt ze nooit nodig te hebben, maar het wel handig is om ze te hebben :)


Overigens, als IK BHV bij google intypte was de eerste pagina die ik vind wel relevant  http://www.bhvnederland.nl/default.asp?referertype=11&gclid=COH-lfaDhqoCFcWDDgodLDIQ0g