Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Citaat van: Freakshow op oktober 11, 2013, 09:51:30 PM
Ik ben trots op mezelf, omdat ik na alles wat er gebeurd is toch nog leef en het niet slecht doe. :) Ik zet me zelfs actief in om de wereld een betere plek te maken.

:klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba


Briggy

Ik ben trots op mijzelf dat ik mijn ouders heb overgehaald met mijn parkiet naar de vogelarts te gaan, we weten nu tenminste wat er is en hoewel er niets aan gedaan kan worden. Ik zit nu niet meer in onzekerheid (dacht dat mijn vogel haar pootje verlamd was, maar ze heeft een pees gescheurd). Mijn ouders vonden het eerst onzin maar ik vind als je een beestje koopt en er van houdt, je beter te vaak dan te weinig naar de DA kan gaan. (Zelf moest ik werken)

12-1-2015 <3 MarkA

Dutchamoeba


AniMeshorer

...omdat ik me vrijwillig heb aangeboden bij diverse magazines en zelfs een TV journaliste om mijn verhaal rond erotofobie in de media te vertellen.

Ik geef mezelf wel heel erg bloot als men op mijn voorstel in gaan zou, maar het is zo frustrerend dat als je erotofobie opzoekt je in feite niets meer vindt dan enkel wat het woord betekent. Ik wil mijn nek uitsteken voor andere mensen in die situatie, en het topic uit de taboesfeer en in de spotlights brengen. Als ik dat kan bereiken, heb ik het er gerust voor over een stukje privacy op te geven. De weg is nog lang voor het probleem algemeen erkend zal worden, maar dat er werkelijk geen enkele informatie of steunpunt bestaat is iets wat ik niet acceptabel vind. En door te getuigen kan ik 16 jaar (ik ben nu 32) van erotofobie toch een heel klein positief/nuttig kantje geven.

Hopen dat er iemand van die magazines en journalistes toehapt, want tot nu toe ontwijkt men het thema wel erg hardnekkig dus het is afwachten of mijn verhaal boeiend genoeg bevonden wordt om een echte getuigenis af te leggen. Een stille droom van me is dat het onderwerp bespreekbaar wordt en een steunpunt kan worden opgericht voor erotofoben, als koepel binnen een organisatie die zich met seksualiteitsproblemen algemeen bezighoudt.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Zonnekind

@Briggy: super! Ik vind ook dat als je een dier in huis haalt, je er volledig voor moet zorgen en beter een keer teveel laten onderzoeken dan te weinig. Goed gedaan :cheerleader:

@AniMeshorer: Wauw... ik vind het ongelooflijk knap wat je gedaan hebt! Ik hoop dat je veel reactie krijgt en ik ben er van overtuigd dat je dan ook ontzettend veel mensen zal kunnen helpen. Proficiat om deze stap te durven zetten!! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Heuveltje

Ik sinds Januari 2014 een gevecht ben aangegaan met 2 depressies, een persoonlijkheidstoornis en een emotie regulatiestoornis. Nu een jaar later kan ik zeggen dat ik veel beter ben dan een jaar geleden  :cheerleader: :klap:
Don't you wish you could go back to when everything was simpel?

Dutchamoeba


Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

femme1968unique

Dat ik een sixpack heb gekregen door flink te wandelen in de Ardennen. Nooit geweten dat ik dat nog op 47 jarige leeftijd kon krijgen. En ik ben trots dat ik geen hulp van een partner nodig heb en alles alleen kan. Ja, ik kan dingen zelfs beter alleen.

JustKidding

Ik na 4 jaar lang vechten, en heel heel heel hard tot burn outs toe heb gewerkt. Een volledig betaalde opleiding van mijn (nieuwe 2015) werkgever krijg, op het niveau waar ik eigenlijk hoor te zitten met heel veel toekomstmogelijkheden binnen het bedrijf!
Goed; ik heb een definitieve Ja gekregen en nu moeten we alleen nog de rest met school regelen, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Hopelijk ga ik niet huilen als ik het contract onderteken xD
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Dutchamoeba


Flying Ace

Ik ben trots op mezelf omdat ik veel heftige dingen heb mee gemaakt, en ondanks dat toch nog redelijk oké ben :P
Ik ben trots dat ik steeds meer naar mezelf ga en minder het gevoel heb dat ik alles moet verantwoorden jegens andere mensen.

;D

Dutchamoeba

 :klap: Dat is een hele goede instelling, Sky!

urbanmystic

Ik ben trots op mezelf zonder enige reden wat dan ook, want dat is de enige reden die me nooit in de steek kan laten.