Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mannetje

Zijn de bananen krom  :D

Leuk nieuws!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

JustKidding

Ik ben trots op mezelf, omdat ik vandaag mijn pak shag heb weg geflikkerd die nog aardig vol zat ndus ga stoppen met roken  ;D.
Trots op mezelf omdat ik nu al ruim twee maanden na zorgvuldig veel blowen niet meer heb geblowd!
Trots op mezelf dat ik nu zo'n paar maanden (tel kwijt :$) geen belachelijk veel alcohol meer heb gedronken!
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Lama

Yeah! En hoe bevalt t? Een leven zonder rook in je longen?

Himawari

Ik ben trots op mezelf omdat ik al een week lang mijn dieet volhoudt en ik deze keer er zo een heb uitgekozen dat ik het waarschijnlijk zelfs volhoud de komende 44 weken.

Jovi_Hobbes

 :klap: Daar mag je zeker trots op zijn!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Uffie

Dat is zeker iets om trots op te zijn!  :klap: Wat voor dieet volg je?
Is there any escape - A guy called Gerald

Imogen

Ik ben trots op mezelf omdat ik eindelijk mijn moeder de waarheid heb verteld. En ik niet meer op ga kroppen wat ik voel of vind!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Susan

Goed van je Imogen! Hoera!  :klap:
Hoe voel je je nu?

Imogen

@Susan: Ik voel me goed. 'Normaal' gesproken zou ik, na het lezen van de UWV-brief (zie Imogen's update) dezelfde dag nog m`n moeder bellen. Maar ik ga iid wat meer afstand nemen van haar. De boodschap tijdens dat heftige gesprek is iig overgekomen. Ze lijkt nu beter haar best te doen. We sms-en zo nu en dan, als ze wat te vragen heeft en mailt me foto's van m`n neefjes en nichtjes e.d. En ze mailt me info over het sjamanisme, als ik er om vraag. Ze laat het aan mij over om te bellen als ik er behoefte aan heb.
Voorheen was ik altijd bang dat er consequenties zaten aan het uiten van mijn mening en gevoelens. Nu laat ik dat los en heb ik er s**** aan wat anderen over me denken.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Susan

Ik ben trots op mijzelf omdat ik voor de stageplaats ben gegaan waarvan ik eigenlijk dacht dat ik niet goed genoeg zou zijn.
Ik heb de plek gekregen en ben er nu zo ontzettend blij mee dat ik het mag gaan doen.
Het is in de psychiatrie en ik begin in oktober.
Heel veel zin in en een beetje spannend  ;D

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Uffie

#688
Te gek, Imogen en Susan! Jullie zijn allebei iets aangegaan dat je eng vindt, en je bent er goed uitgekomen. Fantastisch! :cheerleader:  :klap:
Is there any escape - A guy called Gerald

Susan

Wow, goed van je Uffie. Lijkt me moeilijk om mee om te gaan.