Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zeg iets liefs over een andere avenner!

Gestart door myra, mei 13, 2007, 08:30:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Omdat het ook eens leuk is om door iemand anders opgehemeld te worden :)

Sismo

Om te beginnen vind ik dit een enorm goed idee van je, Myra!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

dank je :)

Mijn eerste waarderingspost is voor Peter, omdat hij mij een veelzijdige persoon lijkt, met veel interessante ideeën (oa over spiritualiteit) en interesses. En ook omdat hij altijd vriendelijk reageert op berichtjes hier.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: myra op mei 13, 2007, 08:35:37 PM
dank je :)

Mijn eerste waarderingspost is voor Peter, omdat hij mij een veelzijdige persoon lijkt, met veel interessante ideeën (oa over spiritualiteit) en interesses. En ook omdat hij altijd vriendelijk reageert op berichtjes hier.

Oh wat lief ! Dank je wel.. ( bloos, bloos, bloos)  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Helemaal mee eens! DE mijne is voor jovi, omdat ze me goed geholpen heeft met mijn sollicitatiebrieven! En altijd (nou ja, bijna altijd dan) superlieve, opbeurende en zinvolle dingen zegt!

Ereinion

Dan ga ik iets over Zonnekind zeggen:

Ik vind dat je heel sterk bent, omdat je niet zomaar opgeeft of bij de pakken neer gaat zitten. Je gaat echt voor de dingen die je wil, hoe moeilijk ze soms ook zijn. En ik vind je verhalen hier heel waardevol.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

 :-[ dank je wel Pinky.

Ik ga iets over Ereinion zeggen: ik vind het zo goed dat ze altijd zo mooi verwoord wat ik wil zeggen. Nu ook weer over Zonnekind!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Mag ik ook een waardering uitspreken voor iedereen? Ik doe het lekker gewoon.
Ik vind jullie allemaal super lief omdat jullie me zowel kunnen ontroeren als de slappe lach kunnen bezorgen. Dus geef jezelf allemaal maar een dubbel schouderklopje.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

 :knuffel: Complimentje aan Jovi: je bent een lief mens!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Over jullie allemaal: jullie zijn super lief en hebben allemaal een open mind. Daarmee bedoel ik dat iedereen hier echt volledig aanvaard wordt zoals die is en zelfs in zijn eigen ideeën gesteund wordt wanneer die de moed even verliest.

Voor Myra: Ik vind jou enorm moedig. Ik denk dat je het vaak veel moeilijker hebt dan je zelf toegeeft. Je bent zo lief dat je altijd eerst aan de anderen zal denken voor je met je eigen verhaal of problemen naar voor komt.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

En jij bent ook heel erg moedig, Zonnekind ! En ondanks alles waar je mee worstelt blijf je de kracht vinden om steeds opnieuw positief in het leven te staan..dat is een grote prestatie !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Jovi, ik zou hetzelfde over jou kunnen zeggen  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Zullen we afspreken dat  :-[  hier verboden is? Dan leren we meteen complimenten aan te nemen!  :)

Over Ereinion: ze kan heel mooie namen voor de "splitstopics" bedenken  :klap:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)