Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zeg iets liefs over een andere avenner!

Gestart door myra, mei 13, 2007, 08:30:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Zeker! En dan ook in het topic "trots op mezelf" !
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Ereinion, ik was er gisteren niet goed bij met mijn gedachten maar ik wou je natuurlijk nog bedanken voor je lieve complimentjes!
En Peter, ook jij bedankt!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik heb nog wel wat tegen Sismo te zeggen: ik vind het heel erg knap hoe je de laatste tijd aan jezelf aan het werken bent (als ik dat zo mag omschrijven). Dat is echt heel moeilijk, maar je doet het wel!

Citaat van: Ereinion op mei 16, 2007, 09:45:19 AM
Jovi, ik zou hetzelfde over jou kunnen zeggen :D

:klap: zo komen we in een cirkelredenatie terecht  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

CiteerIk heb nog wel wat tegen Sismo te zeggen: ik vind het heel erg knap hoe je de laatste tijd aan jezelf aan het werken bent (als ik dat zo mag omschrijven). Dat is echt heel moeilijk, maar je doet het wel!

Dankje Jovi!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Iets liefs over Ereinion en Jovi: ik vind dat jullie ongelooflijk goed kunnen verwoorden wat je denkt en altijd een warm welkom geven aan nieuwkomers  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

 :D  (bij gebrek aan het bloos-knopje...)

Ik wil ook nog wel even laten weten dat ik heel veel bewondering heb voor Stev en Sjef. Naar mijn idee zijn jullie echt een heel sterk koppel  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Een compliment voor zonnekind, omdat ze zo moedig en eerlijk was om in te zien dat het voor de klas staan niet haar roeping was, en toen koos voor een totaal andere job die haar beter ligt!

(en dat maakt ons collega's!)  :knuffel:

ook bedankt voor je lieve woorden voor mij, zonnekind

myra

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 18, 2007, 04:47:30 PM
:D  (bij gebrek aan het bloos-knopje...)

er is een bloos-knopje hoor :   :-[ als je goed kijkt zie je dat hij rode wangetjes heeft ;)

Zonnekind

Die mocht niet meer gebruikt worden, vandaar denk ik... ;)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Inderdaad, die is verbannen uit dit onderwerp. Ik was dus eigenlijk vals aan het spelen. Ik ga nou eenmaal altijd blozen van complimentjes en dat is moeilijk af te leren. Eigenlijk zou ik gewoon bedankt moeten zeggen en dan denken "dat heb ik ook verdiend", maar ik denk altijd "goh wat aardig, zoveel eer komt mij helemaal niet toe".
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

#28
... of we zouden hier helemaal geen bedankt moeten zeggen (in het kader van de "therapie"  :) ), gewoon lezen en denken: dat heb ik verdiend!

Dank je, Jovi!  :knuffel:

:D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)