Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zeg iets liefs over een andere avenner!

Gestart door myra, mei 13, 2007, 08:30:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Heb geen zin in knuffel maar ik zal toejuichen :cheerleader:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Appelsien

Ik kan nu wel een knuffel gebruiken.  :grouphug:

Happy


Ereinion

Dan ben je hier aan het goede adres.   :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Appelsien


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Appelsien


Lama

Aah, wat een goed topic is dit zeg! Ach, in the spirit van dit topic  :knuffel: voor iedereen!

ezeltje

Zo'n topic zijn echt zeer goed en doen mensen goed voelen en dat is toch wat telt. Ik denk dat veel mensen hiervoor naar dit forum komen. Gelijkgestemden en je verhaal kwijt kunnen. zeer leuk idee en voor iedereen  :grouphug: Doet me denken aan een kamp waar ik als twintiger het idee had opgevat om in de kapel "s nachts een lachsessie te houden. Was zeer geslaagd en tegen dat de begeleidng terug waren lagen wij in ons bed (5 minuten maar goed). Die hebben dat zelfs nooit geweten.

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Imogen

Ik vind het heel bijzonder om van (redelijk) dichtbij mee te maken wat voor ontwikkeling Briggy doormaakt. Van nieuw lid naar een publicatie met naam enfoto in een landelijk tijdschrift.

Ik ben heel trots op Briggy dat ze dit durft en vind haar een hele stoere meid!  :knuffel:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA