Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knoddepropje

ach, wat rot :geezer:
Sterkte TBW!
Enige kans dat ie er bovenop komt trouwens?  :-\

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :( dat spijt me, TBW.

Ik weet niet wat ik er verder op moet zeggen, houd je ons op de hoogte? Hoeft niet elke dag, natuurlijk. Je hebt wel wat anders aan je hoofd, denk ik......
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

phate

heel veel sterkte tbw, ik hoop voor je dat alles goed komt

TBW

Wauw euh bedankt iedereen  :wave:.

Nou ik zit er zelf niet echt mee, ben daar redelijk stoicijns in, maar vooral voor mijn familie is het moeilijk, en ik kan daar niet ontbreken natuurlijk.

Ereinion

Ik ben net verhuisd en heb even geen internet meer. Dus ik kan niet zo vaak meer hier zijn. Ik zit nu in de bibliotheek (joehoe, gratis internet) maar dat is niet zo heel handig. Ik zal aan jullie denken!  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Wij ongetwijfeld ook aan jou  :-*

:schater:

:wave:

Knoddepropje


Tempesta

Ik zie dat ik al een tijdje niets meer heb gepost. Ik ben namelijk net geïnstalleerd in de USA, dus vanaf nu zal ik weer wat vaker hier te vinden zijn!

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op januari 09, 2006, 08:20:25 PM
Ik ben net verhuisd en heb even geen internet meer. Dus ik kan niet zo vaak meer hier zijn. Ik zit nu in de bibliotheek (joehoe, gratis internet) maar dat is niet zo heel handig. Ik zal aan jullie denken!  :wave:

We zullen je missen, maar gelukkig is het maar tijdelijk toch?

Citaat van: Tempesta op januari 10, 2006, 06:07:12 AM
Ik zie dat ik al een tijdje niets meer heb gepost. Ik ben namelijk net geïnstalleerd in de USA, dus vanaf nu zal ik weer wat vaker hier te vinden zijn!

Gelukkig maar, hou ons op de hoogte van je belevenissen daar in de US of A  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Hee! Hallo! wat leuk dat je er ook weer bent!  :wave:

Ereinion

Hallo Tempesta!  :wave:

Mijn afwezigheid was gelukkig maar van korte duur. Ik kreeg al ontwenningsverschijnselen. En al die zeeen van tijd... ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Betekent dat dat je weer helemaal terug bent Ereinion?  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Ben je écht weer terug???? Ik heb je zooooo gemist :78:
Blij dat je er weer bent! Huisje al klaar?? :wave:

Ereinion

ja ik ben echt terug  :wave:. Essent was erg snel met het leveren van kabel en instalatie-pakket voor internet. Ik heb jullie ook allemaal gemist, maar bij de bieb was de verbinding zooooooooooooo langzaam  ::). Het verbaasde me trouwens dat ik daar op het forum kon komen, ik heb wel eerder gehoord dat van die beveiligingsprogramma's Aven blokkeren omdat het woord sex in het adres voorkomt  ;D .

Het huisje is voor nu klaar. We moeten het oude huis nog schoonmaken en wat troep opruimen. Het is echt heerlijk om hier te wonen, eindelijk echt het gevoel dat dit voor onszelf is en geen tussenoplossing.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.