Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

ik had het eigenlijk een beetje verkeerd geformuleerd...Ik bedoel eigenlijk dat het dezelfde persoon is die het account delete en dan weer een nieuw aanmaakt...Dus waarschijnlijk heeft hij/zij niet meerdere accounts tegelijkertijd...

mss lag het niet aan jouw privé-berichtje dat die persoon is weggebleven, mannetje... Er zijn ook veel mensen die een forum gewoon niet leuk vinden, die liever chatten, of echt contact hebben...Ik zou dat niet persoonlijk nemen hoor...

Mannetje

Ik kan me er nog druk over maken, heb je leuk contact met iemand. Gewoon wat berichtjes heen en weer. Deze persoon zette vervolgens een vraag op AVEN, waar ik via PM op reageerde. Sindsdien nooit meer terug gezien. Persoon is nog wel tussendoor online geweest zag ik.

Heb die verzonden PM net even teruggelezen. In principe niets kwaads in, geen gemene dingen ofzo. Maar met de kennis die ik nu heb, zal ik nooit meer zulke berichten naar iemand toesturen. Op sommige momenten kijk je dwars door iemand heen, of je kan iemand het gevoel geven dat dit gebeurt. Ik denk dat het toen te confronterend is geweest.
Jammer hoor, want ik heb de kans niet om het ooit nog te vragen, tenzij die persoon weer actief wordt, want heeft zich gelukkig niet afgemeld.
Diegene heeft overigens ook nooit meer op de reacties op AVEN zelf gereageerd.
Zodoende voel ik mij een beetje schuldig  :(

Ienepien

 :handschudden:
Zo'n soort aktie heb ik ook wel eens gehad. :-[

pinky

Kan gebeuren toch. Dan wilden ze toch niet blijven denk ik dan. Anders zouden ze daar wel overheen gekeken hebben. Maar goed... ik denk dat veel mensen ook alleen maar komen voor wat antwoorden en dan vooral veel tijd nodige hebben om de boel te laten bezinken!

myra

ik zag Gabriëlle nu ook als gast staan...spijtig dat ze weg is... :(

Jovi_Hobbes

Inderdaad, ze had het laatst ook al ergens gezegd dat ze veel aan het forum had gehad, maar nu afstand wilde nemen. Het is jammer als oude vertrouwde mensen afscheid nemen, maar helaas is dat natuurlijk ook de aard van een internet forum.
Mensen hebben zo veel redenen om wel of niet lid te worden en te blijven... Het kan best gebeuren dat iemand zich vol goede moed aanmeldt en dat er vervolgens van alles in zijn/haar leven gebeurt dat het forum volledig op de achtergrond raakt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Inderdaad. Ik zag vanmiddag ook Gabriëlle als gast staan. Erg jammer. Maar goed, het er komen ook weer nieuwe 'vaste' posters bij, dus... het moeten er ook niet teveel worden. Dan valt het forum echt niet meer bij te houden!

Mannetje

Het is weer gauw donker, ik kan het merken aan het forum, kan het bijna niet meer bijhouden!

pinky


Zonnekind

Heeft er nog eens ooit iemand iets gehoord van LittleFanny, Knoddepropje en/of Stev?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Nee, ik niet. Jammer wel, zij waren echt uit mijn begin-tijd hier!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Ja, ik heb ze hier ook nog een tijdje geweten. Ik denk dat Stev zich hier iets minder goed voelde, vanaf het moment dat ze een manier had gevonden om intimiteit te hebben (weer een aseksueel die seksueel werd?) maar de andere 2 zijn zo plots weggebleven, spijtig.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

En Tempesta, TBW, Sammy, ook leden die er opeens niet meer waren...

petra1963

Inderdaad, ik heb ze nog meegemaakt..  :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.