Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Citaat van: TriMimi op juni 14, 2018, 05:08:20 PMWaarom heeft een dag geen 48 uur???

Ja, wie heeft die 24 uur bedacht, afschuwelijk! ;D

Willem

Citaat van: TriMimi op juni 14, 2018, 05:08:20 PM
Waarom heeft een dag geen 48 uur???
Ik bel Doctor Who op !  :cheerleader:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

TriMimi

Vraag dan meteen maar voor 72 uur per dag zodat ik ook nog normaal kan slapen en kan sporten  ;D

Somebody someome

Hoe langer de dag. Hoe warmer het overdag word en hoe kouder het snachts word. In 36 uur word het aardig heet. Zit je lekker op kantoor te werken in de zomer met 45 graden elke dag bij wijze van spreken haha. Of al krantenbezorger sochtends vroeg met -30 op je fiets xd 

Edewecht

:flic: Nu graag weer on-topic, lieve iedereen! ;)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Mannetje

En ik wist nog steeds de inloggegevens uit mijn hoofd ;D
Fijn om te zien dat dit nog steeds een plek is waar mensen hun verhaal kwijt kunnen, en informatie kunnen delen. Top!



Koffie

En fijn dat je je inloggegevens nog weet en de weg nog weet te vinden. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Kim10

Aan de administratoren,
ik weet niet of dit de juiste weg is maar bij deze neem ik afscheid van het forum. Kan er sjiek overdoen maar de waarheid is dat ik de verhalen nu allemaal wel ken. Wens iedereen succes in de toekomst en hoop dat er toch nog ooit een soort van acceptatie komt w.b. aseksualiteit. Ik denk het niet. Vooroordelen zijn onuitroeibaar. Kim10

Koffie

Je bent al weg, maar wie weet lees je dit nog terwijl je niet ingelogd bent.

Begrijpelijk dat je afscheid neemt hoor, de meeste mensen doen dat niet zo, maar de meeste mensen blijven niet 'eeuwig'. Jij ook veel succes en mocht er wat zijn, je bent altijd welkom terug. :)

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

divergent

Toen ik tien jaar geleden hier op het forum was, ging ik veel om met Jovi_Hobbes, een van de admins destijds. Ze lijkt niet meer actief te zijn. Wat is er met haar gebeurd, weet iemand dat? Als het om privacy-gevoelige redenen was dat ze wegging, dan hoeft niemand te reageren uiteraard. Ik vroeg het me gewoon af.

Koffie

Ik was hier nog geen lid toen jij hier nog lid was. Jovi Hobbes was wel nog actief op het forum tot een jaar of wat geleden zag ik net in haar profiel, maar ze komt hier niet meer. Ik weet niet waarom. Vaak is het waarschijnlijk gewoon niet meer zo nodig, verhalen zijn bekend, mensen komen met hun aseksualiteit in het reine. Wat haar reden is, weet ik natuurlijk niet, maar doorgaans zijn mensen hier maar tijdelijk.
Maar wie weet krijgt ze nog een mail als je haar een PB stuurt? Of kun je haar mailen?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Ik had toen veel contact met jovi_hobbes, en heb dat nu nog steeds (al hoewel minder frequent) via e-mail. Ze is inderdaad niet meer actief hier op het forum. De zeer korte samenvatting van het verhaal is dat ze ontdekt heeft niet aseksueel te zijn en inmiddels al enige tijd een relatie heeft.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

divergent

Dat is wel een beetje een verrassing voor me. Maar aan de andere kant leuk en interessant om te horen. Dank je wel!

AntoAntoinette

Citaat van: ChibiFirli op november 10, 2005, 11:35:05 PM
Misschien kijken ze gewoon liever rond ipv te posten (in het geval van Lisa). Wij zijnde een schrikwekkende groep :P. Tempesta heeft het gwn druk?


:schater: