Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Ik ben op het moment fulltime aan het werk bij mijn vakantiebaantje (administratief) en als ik 's avonds thuiskom heb ik niet altijd zin om onlijn te gaan  ;). Fulltime werken is zwaar hoor, als je het studentenleven bent gewend  :schater:.

Ereinion

 :D en voor je werl zit je al de hele dag achter de computer?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Idd, ik moet oppassen dat ik geen RSI krijg!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Maar gelukkig ook vaak leuk...hoop ik... 8)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

TBW

ik ben tamelijk veel afwezig

maar ik kijk wel hoor

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Nog een groetje uit Bangkok dan!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Groetjes terug!

WAARSCHUWING: Ik ga zo meteen al die mensen verwelkomen die zich tijdens mijn vakantie hebben aangemeld.  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

En dat zijn er best veel!
Welkom terug trouwens, je was er al weer een tijdje, maar goed. Leuke vakantie gehad?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

4 weken zon, 4 dagen regen. En bijna 3000 km in de auto. Dat is minder als je maar 80 km per uur mag rijden  :banghead:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik heb even geen zin om uit te rekenen hoeveel uur dat dan precies heeft gekost  :D  Wat ik wel weet is dat je naar de goede besteming bent gegaan want hier in Nederland was het weer precies andersom 4 dagen zon en 4 weken regen  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

 :rollol:
Dat is niet zo moeilijk in dit geval, toch? 3000 gedeeld door 80 is...?
Ik schrik er zelf van. Ik geef toe, we hebben ook wat kilometers zonder caravan gereden (familiebezoek en zo). Maar dat compenseert dan weer de uren die we maar 30 of 40 km per uur over de weg scheurden  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Nee hoor, niet moeilijk, maar het was een lange dag geweest en eigenlijk sluiten mijn hersenen zich meestal rond een uur of 8 's avonds af  ;D

Citaat van: Stev op augustus 30, 2006, 10:10:20 AM
Maar dat compenseert dan weer de uren die we maar 30 of 40 km per uur over de weg scheurden  ;D

Dat waren vast lange files achter jullie  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

knoddepropje is al sinds 10 september niet meer online geweest... Weet iemand hoe het met haar gaat?