Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Happy

Citaat van: Himawari op november 03, 2013, 12:48:24 PM
Zo, en twee maanden later staat de computer eindelijk geinstalleerd. Dus ik ben er weer. Hallo! :D

Leuk dat je er weer bent  ;). Is alles volgens plan verlopen of heeft de internet aansluiting langer geduurd dan verwacht?

Himawari

Nee, internet deed het wel, maar de studeerkamer duurde een poosje voor ie klaar was, dus de computer moest even wachten.
Het is overigens nog niet af hoor, maar het begint erop te lijken.

SoulDragon

Welkom terug! Ook daarvoor een stukje  :cake:
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Himawari


Susan

Lieve forumleden. Het is alweer een tijdje geleden dat jullie van mij gehoord hebben.

Er is veel gebeurd in mijn leven.
Op het gebied van geaardheid ben ik momenteel heel erg in de war.
Ik kan er met mensen over praten, maar dat brengt mij eigenlijk alleen maar verder in de war.

Het zou zo fijn zijn als dingen duidelijk zijn. Als ik een label op mijzelf kon plakken.

In ieder geval wou graag even zeggen dat ik nog leef en jullie steun en gezelligheid altijd heb gewaardeerd.
Ik weet even niet of ik actief of non-actief ga zijn hier op het forum.
Alles is chaos. Maar dat is ook ok :)

Edewecht

Citaat van: Susan op januari 01, 2014, 01:40:09 PM
Alles is chaos. Maar dat is ook ok :)

Dat is goed om te horen. Niet die chaos, maar dat het ok is.

En verder: wat je geaardheid ook is, ookal is-ie elke dag weer anders, je blijft welkom op dit forum, Susan!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Hoi Susan, goed om van je te horen, en dat het ok met je is. Ook al is het nu chaotisch.
Doe waar je je het beste bij voelt!  :knuffel:
Is there any escape - A guy called Gerald

Jovi_Hobbes

Leuk dat je je weer even meldt Susan. Ik hoop dat je snel wat orde kunt scheppen in de chaos. En zoals de rest al zegt blijf je hier natuurlijk van harte welkom.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Susan

Thanks. Wat zijn jullie toch lieve open mensen.

:knuffel:

Himawari

Komt omdat je een leuke avatar hebt ;)
Succs met alles uitvogelen!

Susan

Citaat van: Himawari op januari 03, 2014, 01:06:11 PM
Komt omdat je een leuke avatar hebt ;)

Haha, en ik maar denken dat jullie mij aardig vinden om wie ik ben als mens ;)

Himawari

"Image is everything" toch? :P

Tempesta

En toen was ik er plotseling weer... De leden van het eerste uur herkennen mij misschien nog wel. Een paar jaar geleden (zo lang alweer  :bloos:) ben ik met stille trom vertrokken. Waarom weet ik zelf ook niet helemaal. Misschien moest ik even wat afstand nemen. Had ik even genoeg. Van het feit dat de aseksuele kant van mijn leven zich eigenlijk alleen online afspeelde, en ik het zo graag out in the open wilde hebben. Nou ja, voor zover dat niet gewoon mijn privĂ©-zaken zijn natuurlijk.

Hoe dan ook, toen ik eenmaal een tijd niet meer met het forum bezig was bleef ik weg, en dat heeft lang geduurd. Relaties zijn gekomen en gegaan, fouten zijn gemaakt en lessen zijn geleerd. Bovenal ben ik nu weer in balans, zie ik mijn aseksualiteit niet meer als een belemmering, als een nadeel, of iets waar ik tegenop moet boksen. Het is simpelweg een facet van mezelf, waar best mee te leven valt  ;). Ik was dat even kwijtgeraakt. Wellicht wijd ik daar nog eens een topic aan.

De laatste tijd ben ik af en toe weer op het forum aan het gluren, en vandaag was dan de Grote Dag: ik ben weer ingelogd. Heel bijzonder dat mijn account nog bestond! En dat ik het wachtwoord nog wist. Jullie zijn al die tijd toch in mijn achterhoofd gebleven. Dus voor iedereen die mij nog kent:  :wave: en tot ziens op het forum. Ik zal zo af en toe weer eens wat van me laten horen.

Happy

Leuk dat je weer terug bent! Ik ben weliswaar geen lid van het eerste uur maar vind het wel bijzonder dat iemand na 6.5 jaar pauze weer terugkomt.

Nogmaals van harte welkom terug  :cake: