Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Nee, maar het was me al wel opgevallen. Net als dat ik Fanny al lang niet heb gezien hier..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Kheb er geen idee van. Misschien kunnen we eens samen heel hard roepen en komen ze dan weer online?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

zo dan dus ?  ;DHAALLOOO KNODDEPROPJE EN FANNY, WAAR ZIJN JULLIE ? ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Fanny komt af en toe nog wel heel even langs. Ze zal het vast druk met school hebben...
Van Knoddepropje weet ik het niet. De laatste keer zei ze dat ze wel las maar gewoon niet zo veel reageerde, maar nu leest ze dus ook niet  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

#94
Citaat van: Jovi_Hobbes op oktober 17, 2006, 04:40:22 PM
De laatste keer zei ze dat ze wel las maar gewoon niet zo veel reageerde, maar nu leest ze dus ook niet :(

Je kunt ook off-line lezen! Er is dus nog hoop  :wave:
Maar ik mis hen ook wel  :78:  Ook Chibi trouwens.  :78:  :78:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Tempesta


Zonnekind

Niet zo triestig zijn :( het is al zo'n triestige dag want het regent. Ik ben er in ieder geval zeker van dat ze ons niet vergeten zijn. En als ze terugkomen dan gaan we ze een hele dikke groepsknuffel geven zodat er niemand nog weg wil :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik vind het ook jammer dat ze er niet meer zoveel zijn.  :(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Citaat van: Zonnekind op oktober 18, 2006, 01:52:55 PM
Niet zo triestig zijn :( het is al zo'n triestige dag want het regent. Ik ben er in ieder geval zeker van dat ze ons niet vergeten zijn. En als ze terugkomen dan gaan we ze een hele dikke groepsknuffel geven zodat er niemand nog weg wil :knuffel:

:klap: :klap:

Jovi_Hobbes

Ze hebben vast een drukke periode en komen over een tijdje gewoon weer terug. Chibi zit op het moment toch in Duitsland? Misschien hebben ze daar nog geen elektriciteit  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Of heeft Chibi teveel Bier und Wurst..  ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

ChibiFirli

Ik heb idd een drukke periode (thesis, nieuw sociaal leven, omgeving verkennen, ...), maar af en toe kom ik wel eens kijken. Alles lezen en antwoorden duurt natuurlijk veel te lang ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

petra1963

Wat doe je precies, Chibi ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)