Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Wat fijn om jou terug te zien!
Tof om te lezen dat alles zo goed gaat met jou.
Je bent welkom en blijf nu maar hier, het is hier nog altijd gezellig ;)
Een stukje :cake: hebben? :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Tempesta

Altijd lekker, dank je wel  :knuffel:.

Uffie

Welkom terug Tempesta!  :cake:  :wave:
Is there any escape - A guy called Gerald

myra

Welkom terug, Tempesta! Als 'lid van het eerste uur' ken ik je zeker nog!

Sismo

Niet van het állereerste uur, maar toch ken ik je nog! Wat leuk!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Tempesta  :cheerleader: Welkom terug! Wat leuk dat je hier weer eens komt kijken.
Ik laat maar een hele stapel  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: achter want je hebt aardig wat bij te lezen  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Wauw, iemand van voor míjn tijd, ik voel me ineens jong. xD Hey Tempesta!  :wave:
Mooi om te horen dat je vrede hebt met je oriëntatie. :)

Tempesta

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 19, 2014, 10:43:54 AM
Ik laat maar een hele stapel  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: achter want je hebt aardig wat bij te lezen  ;)

Er zijn er al drie op ;D.

Fricai, je bent zo jong als je je voelt!

_dystopian_

Na meer dan een jaar tijd kom ik nog is piepen hier! Inmiddels al bijna 21 en was op mijn 19de hier ietsofwat actief!

Doordat ik een inmiddels al meer dan een jaar een relatie heb met mijn vriendin (Grey-A, net als mij), is alles heel wat vergemakkelijkt. Ik heb erdoor er het laatste jaar eigenlijk heel weinig bij stil gestaan bij mijn seksualiteit. Voornamelijk omdat het nu allemaal zo normaal aanvoelt... Nu zag ik een postje op het internet over Aseskualiteit en dacht ik nog is een kijkje te komen nemen! Misschien kom ik terug wat vaker langs!


Eleandra

#609
...

Demiandproud

Gefeliciteerd _dystopian_

Ben er zelf ook n paar maanden tussenuit geweest maar kom weer s buurten :)
Mode: exploration. Errors may occur. Please contact and leave feedback, if so. Answers to questions posed deeply appreciated. Community also appreciated.

_dystopian_

Thanks peepz! Na 2,5 is toch gedaan geraakt met de toenmalige vriendin waarover ik hierboven zonet nog sprak (geen zorgen, als vrienden uit elkaar, al 3 maanden inmiddels). Nu ben ik wel terug veel meer met mijn seksualiteit bezig. Ook nu het gedaan is plots enkele vriendinnen gehad die toenadering zochten en meer wouden dan een knuffel (laat het ons zo zeggen), dat is nog steeds enorm lastig vind ik! Sinds ik liever niet praat met hun over aseksualiteit en hun afwijzen ook rot is, voel ik me hier toch lastig door... Moest ik even kwijt!  :P

petra1963

Hoi sorry voor mijn lange afwezigheid. Ik ben ook transgender ( had ik dat ooit verteld?) En ben dus veel met mijn vrouwelijke identiteit bezig. En lichamelijk ga ik steeds verder achteruit, ik ben lichamelijk gehandicapt en chronisch ziek. Helaas. En sinds twee maanden lift mijn moeder in een verpleeghuis in een ander deel van het land, en daar komt ze ook niet meer uit. Dat kost ook veel tijd en energie, haar bezoeken bij voorbeeld.  En het grijpt me ook emotioneel nogal aan. Maar ik hoop dus hier weer vaker te komen. Zijn hier nog mensen actief die ik nog van vroeger ken? Groetjes en cake!
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

AceVentura

Sterkte met de situatie Petra  :knuffel:  :cake: :cake: :cake: :cake:

Veel "oud gedienden" zijn inmiddels wat minder actief geworden, en er zijn er volgens mij ook nog wel een aantal die je wel kent van bijvoorbeeld de aseksuelen salon in Nijmegen.
Hoewel het natuurlijk gezellig is als je hier langs komt heeft denk ik iedereen er wel begrip voor als je momenteel je prioriteiten bij andere dingen hebt, doe vooral wat goed voor jouzelf is en voel je tot niets verplicht.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik heb je nooit ontmoet, maar ik weet dat je trans bent. :)
Balen dat je zo achteruit gaat en met je moeder erbij heb je ook veel aan je hoofd. Hoe dan ook welkom terug en kijk maar gewoon of je hier vaak of niet zo vaak bent. Wat goed voelt!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie