Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zonnekind

Hoi Petra,

ik dwaal hier nog ergens rond :D
Ik post niet veel meer maar lees wel graag nieuwe dingen en vooral, ik ben jou nog niet vergeten!!!

Je situatie klinkt momenteel niet zo fijn.
Je weet dat dit een forum is waar je gerust je hart kan uitstorten dus als je zin hebt in een babbeltje, laat maar komen :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Dutchamoeba

Hoi Petra,

Ik ben helaas een stuk minder actief hier de laatste 2 jaar. Mijn leven is dan ook erg veranderd. Ik woon niet meer en Nederland en zit in mijn priveleven met een aantal zaken die helaas mijn prioreit (moeten) hebben. Toch kijk ik hier nog wel rond als het kan.

Verder sluit ik me bij AceVentura, Koffie en Zonnekind aan en wens ik je veel sterkte toe :knuffel:.

Edewecht

Sterkte Petra, en neem maar alle tijd en ruimte die je nodig hebt.
Warme groet!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Mannetje

Ik heb Petra even een PM gestuurd. Ben zelf niet vaak actief meer op het forum.
Zoals nu kwam ik een uitzending over asexualiteit tegen die morgen op TV is, en zodoende dacht ik, laat ik die eens plaatsen op het forum.
En dan is het gelijk weer eventjes rondneuzen hoe het met iedereen gaat.

AceVentura

Hoi Mannetje, leuk je weer eens te zien  :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

aneh sekali

Hallo iedereen :)

Ik ben ongeveer twee jaar inactief geweest op dit forum. Voornamelijkste rede is een druk sociaal leven en het "herontdekken" van mezelf (nadat ik erachter kwam dat aseksualiteit bestaat en ik niet raar ben, ofja een beetje dan :P).

Geen idee of mensen me nog herkennen, maargoed. i'm back  :cake2: :cake2:
"The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself."
-Friedrich Nietzsche-

Dutchamoeba

Welkom terug hier, aneh sekali!

Citaat van: aneh sekali op februari 16, 2017, 11:22:57 AM
Geen idee of mensen me nog herkennen, maargoed. i'm back  :cake2: :cake2:
Ik heb je nog herkend. :)

AceVentura

Welkom terug aneh sekali   :wave:

Ik zou verwachten dat zo'n bijzondere naam wel blijft hangen, tot nu toe helaas nog geen herkenning bij mij  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Marie8

Welkom terug :) Ik ben redelijk nieuw hier, dus ik herkende je naam niet ;D
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Koffie

Ik las je berichtengescheidenis en toen wist ik je weer. :)
Welkom terug!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Hallo aneh sekali, leuk dat je terug bent :) :cake:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

aneh sekali

Haha dankjewel :)

Had ook maar in de 40 berichten, dus zo vreemd is het niet  :P

Ja koffie, dat is inderdaad wel een goede manier ;)

"The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself."
-Friedrich Nietzsche-

Koffie

Ik vind het destijds best een heftig verhaal, omdat je anderen een heel ander verhaal over jezelf had laten zien, dan het in werkelijkheid was. Dat wist ik nog.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: Koffie op februari 17, 2017, 12:48:15 PM

Ik vind het destijds best een heftig verhaal, omdat je anderen een heel ander verhaal over jezelf had laten zien, dan het in werkelijkheid was. Dat wist ik nog.


Ik vermoed ook dat je handtekening daarmee te maken heeft. Mooie tekst vind ik het. You will be lonely often... herken ik. Maar ik vind het een 'mooie' eenzaamheid, waar ik soms voor kies.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)