Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: ChibiFirli op oktober 21, 2006, 09:40:23 PM
Ik heb idd een drukke periode (thesis, nieuw sociaal leven, omgeving verkennen, ...), maar af en toe kom ik wel eens kijken. Alles lezen en antwoorden duurt natuurlijk veel te lang ;D.

:klap: Chibi is er nog!
Veel plezier hoor daar in Duitsland en tot gauw  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

weetnie

bestaat op dit forum ook ruimte voor partners van mensen die weinig sexuele behoeften hebben? :-\

Stev

#108
Ja zeker! Kijk bij Aseksualiteit: Bekeken van de andere kant. Veel succes ermee!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sammy

Heh, 'k krijg zojuist een bericht in m'n mailbox dat AVEN is verplaatst. 'k Dacht, ha! Da's lang geleden!

Ik was een half jaar geleden weggelopen nadat ik helder inzag dat m'n hele aanwezigheid hier één groot zelfbedrog was, en heb sindsdien niet meer omgekeken. Ik heb zojuist m'n nick in het zoekveldje gesmeten, en ik verbaas me erover dat jullie me nog kennen. Meer nog, op sommige heb ik nog een positieve indruk achtergelaten ook, haha! Best wel verward op dit moment, 'k weet effe niet wat ik over m'n deelnemen hier moet denken.

Ik heb een hoop bijgeleerd terwijl ik weg was, vooral over mezelf. Misschien vertel ik nog eens wat over, of misschien haal ik eerst m'n leesachterstand van een half jaar in, misschien blijft het bij dit berichtje, ben nog niet zeker. Alleszins een vriendelijke groet en passant aan iedereen die me nog herinnert!  :wave:

Sammy

Sismo

Of je aan het bijlezen van een half jaar moet beginnen weet ik niet  ;D
Maar als je weer eens leest: Welkom terug!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Hé, hallo Sammy. Wat je ook gaat doen, ik wens je er veel succes bij!  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Hoi Sammy! Volgens mij was je net weg toen ik een half jaar geleden dit forum heb ontdekt. Fijn dat je hier weer even bent!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

myra

Hey Sammy,

Das idd lang geleden! Ik wens je ook veel sterkte en geluk toe!

Jovi_Hobbes

Wat leuk weer wat van je te horen (lezen) Sammy! Je mag zelf helemaal beslissen of je weer vaker langs wilt komen of niet, maar wat mij betreft ben je in ieder geval welkom  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Sammy!!! Tuurlijk vergeten we je niet, wat denk je wel niet van ons :D.

Zonnekind

Ik heb je ook niet meer gekend (klinkt vreemd in een virtuele situatie) maar ondertussen al wel wat over jou gehoord en kvind het toch wel knap wat je hier allemaal verteld hebt! Voor mij ben je dus ook hartelijk welkom! :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

Opvallend toch wat een stormloop het hier was een paar weken geleden!  En nu zijn het praktisch alleen de 'vaste leden' die nog op bezoek komen.  ;) Het kan natuurlijk ook te maken hebben met de verandering van lokatie, mss heeft niet iedereen die email gelezen.

Sismo

Het is te hopen dat we al die mensen niet meteen weer verliezen...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: myra op november 18, 2006, 10:31:45 AM
Opvallend toch wat een stormloop het hier was een paar weken geleden!  En nu zijn het praktisch alleen de 'vaste leden' die nog op bezoek komen.  ;) Het kan natuurlijk ook te maken hebben met de verandering van lokatie, mss heeft niet iedereen die email gelezen.

Ja, dat was mij ook al opgevallen. En misschien heeft de verandering van de locatie er inderdaad mee te maken..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)