Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op november 18, 2006, 10:32:51 AM
Het is te hopen dat we al die mensen niet meteen weer verliezen...

Het kwam wel heel vervelend uit...
Er is natuurlijk een kans dat veel mensen een mailadres hebben opgegeven waar ze bijna nooit in kijken (of die misschien wel helemaal niet bestaat). Die mensen zullen tevergeefs via het oude adres op het forum proberen te komen. Waarschijnlijk zien zij de mail pas over een aantal maanden wanneer we al weer terug zijn verhuisd  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Thiotric

Ik blijf alvast nog even !  :wave:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

myra


Stev

Citaat van: Jovi_Hobbes op november 18, 2006, 04:46:26 PM
Er is natuurlijk een kans dat veel mensen een mailadres hebben opgegeven waar ze bijna nooit in kijken (of die misschien wel helemaal niet bestaat).

Nu je het zegt, Sjef heeft zijn adres wel op tijd veranderd maar geen e-mail met de wijziging van het forum-adres gehad. Misschien heeft dus niet iedereen die e-mail gekregen?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Als het goed is krijgt iedereen een mailtje in zijn of haar gewone mailbox wanneer hij of zij een persoonlijk bericht heeft gekregen. Maar dan moeten de gegevens in je profiel ook correct (of aangepast) zijn.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Sjef heeft dus wel een PM gehad maar geen bericht in zijn mailbox. Voor zover ik weet klopt zijn e-mail adres wel al een poosje.
Maar maakt daar geen punt van, hoor  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Myra was er niet dus ik ben zo vrij geweest dit onderwerp te splitsen en naar Buitenaards te verplaatsen.
http://firli.studentenweb.org/aven/index.php?topic=672.0
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Citaat van: Ereinion op november 25, 2006, 12:46:48 PM
Myra was er niet dus ik ben zo vrij geweest dit onderwerp te splitsen en naar Buitenaards te verplaatsen.
http://firli.studentenweb.org/aven/index.php?topic=672.0

:visibility:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

phate

sorry dat het zo lang geleden is, maar in verband met mijn stagen voor school woon ik nu tijdelijk niet thuis en als ik thuis ben heb ik bijna geen tijd om hier te zijn. Ik heb de mail iig wel gehad. ik ga maar eens even een hele hoop lezen en waar ik kan mezelf verbeteren (het is nooit te laat om jezelf beter te leren kennen).

Jovi_Hobbes

Hoi Phate, wat leuk dat je er ook weer eventjes was  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ja Phate, stort je weer in dit gezellige forum !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

phate

ik hoop dat het nu weer eens wat langer duurt. maar we zien wel weer.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ik ben ook weer even terug actief! :wave: Ik vrees alleen dat het slechts voor 1 week is. Ik heb vrij veel werk voort school en thuis blijft er werk komen. Maar ooit op een dag zal ik er weer in slagen hier wat vaker te komen :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.