Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zonnekind

Dank u, dat is lief. Ik heb voorlopig nog niet echt een vacature gezien waar ik op kan reageren maar ik geef de moed niet op. Ik heb vandaag mijn eerste dag na de vakantie toch ook weer overleefd dus het zal mij nog wel even lukken zeker :)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Veel succes met je onderzoek, TBW!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Zonnekind op januari 08, 2007, 06:26:40 PM
Dank u, dat is lief. Ik heb voorlopig nog niet echt een vacature gezien waar ik op kan reageren maar ik geef de moed niet op. Ik heb vandaag mijn eerste dag na de vakantie toch ook weer overleefd dus het zal mij nog wel even lukken zeker :)

Ja,het zal zeker lukken. Ik duim ook voor je !
Je hebt werkervaring in je werk, je bent gemotiveerd om iets nieuws te beginnen, en de arbeidsmarkt in Vlaanderen is niet al te moeilijk.. Of zie ik dat verkeerd ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

mmm... ik vond de arbeidsmarkt in vlaanderen toch relatief moeilijk hoor  :-\ En na drie jaar werk ik nog altijd onder mijn opleidingsniveau.

petra1963

Mmmm.. dat valt dus niet mee... :-[
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Ik zou heel graag in een instelling voor probleemkinderen of mentaal gehandicapten willen werken. Ik had te horen gekregen dat ik te veel bezig was met de emotionele kant van het kind en te weinig met het onderwijs. Ik heb daar serieus over nagedacht en idd, ik vind het lesgeven zelf het minst leuke aan mijn job. Vrij dwaas dus dat ik in het onderwijs sta ;D Maar het probleem is dat ze daar meestal orthopedagogen voor vragen. Ach ja, ik zal wel zien wat er uit de bus komt he :D :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

wil je niet solliciteren naar de instelling waar je vakantiewerk doet? Nu ja dat zijn wel volwassenen natuurlijk ;)

Sismo

Of op een school voor verstandelijk gehandicapten? Daar is ook meer tijd voor persoonlijke aandacht (hier in Ned. tenminste en er is hier een groot tekort hoorde ik laatst).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Gewoon proberen, Zonnekind. Je kunt altijd een open sollicitatie sturen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat is helemaal waar. Je kunt het altijd proberen en wie weet wat er van komt!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik zal voor je duimen, als je het doet...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Ik ook als je het niet doet  ;)

:knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik vraag me af hoe het met Zonnekind gaat, ik heb haar al een aantal weken niet meer langs zien komen...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

ja das waar...ik heb haar ook al een tijd niet meer gezien hier

Zonnekind

Wel Jovi en Myra, het gaat super goed met mij! Ik heb op een gegeven moment toch gewoon mijn ontslag gegeven, er waren nog dingen gebeurd die echt niet meer door de beugel konden en ik kon het echt niet meer aan. Ik heb dan gewoon naar alle instellingen open sollicitaties gestuurd en ... 2 weken later had ik werk.
Myra, ik heb ook in de instelling van mijn vakantiewerk gesolliciteerd maar ik vrees dat ik daar nooit iets zal van horen. Ze hebben daar niet graag dat je daar komt werken als er familie werkt... Stomme regel want ik woon er nu vlak bij maar ja.
Ik werk nu ook in een instelling met volwassen mentaal gehandicapten, het is een vrij zware groep maar het is wel leuk. Ik heb er nog wel maar 2 dagen gewerkt maar het ziet er toch al wel leuk uit.
Ik ga proberen terug wat meer online te komen, nu ik in ploegen werk moet dat wel terug lukken.

Dikke zoen aan iedereen die meedeed aan de virtuele schop! :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.