Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Dat is nog eens goed nieuws! Fijn om te horen! En fijn dat je er weer bent!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Geweldig nieuws! Tot gauw weer!  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

WOW Zonnekind ! Wat fijn voor je ! Tot gauw hier weer online !   :wave:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

 :wave: Zonnekind, je had dus zelf ook al wat gepost. Het klinkt goed, je nieuwe baan enzo!  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

@ Zonnekind. Fijn dat je nieuw werk gevonden hebt. Nu zijn we dus collega's...  :wave:


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Straks is dit een forum van en voor verzorgenden  >:D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

We zijn al met z'n 3-en!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Mogen jullie mij gaan verzorgen.. ik vraag wel een Persoons Gebonden Budget aan.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

 :rollol: Geef je een goede reiskosten vergoeding?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Die zit hopelijk in de hoogte van het PGB verwerkt.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Moet je dan goed aangeven bij de aanvraag: drie persoonlijk verzorgers die alledrie een eind moeten reizen!
Maarre....ik zal het maar bekennen, ik ben geen verzorger hoor, ik begeleid, zoals dat heet. Ik denk niet dat je mijn begeleiding nodig hebt!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

OK, een forum van en voor begeleidenden  :P
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Citaat van: Sismo op maart 05, 2007, 09:08:51 PM
Moet je dan goed aangeven bij de aanvraag: drie persoonlijk verzorgers die alledrie een eind moeten reizen!
Maarre....ik zal het maar bekennen, ik ben geen verzorger hoor, ik begeleid, zoals dat heet. Ik denk niet dat je mijn begeleiding nodig hebt!  :D

Nou.. activerende begeleiding, voor als ik fysiek nog slechter ben dan nu ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik doe meer aan zelfstandigheidsbegeleiding...ik krijg zo de indruk dat jij best zelfstandig bent  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-