Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

TBW

Hier kom ik weer even binnenwaaien, vers terug van een weekje Madrid.

Hierna ga ik mijn master geschiedenis doen, myra, waarna ik de weg naar een master internationale politiek (twee jaar - Gent) in ga zetten en misschien nog een studie theologie (drie jaar - protestantse faculteit Brussel) of iets anders ga volgen. Ik denk er steeds meer aan om daarna te doctoreren.

TBW

Laat ik zeggen dat mijn mama dat vindt.

En we kennen allemaal de krachten van mama.

petra1963

Een studie theologie kan ik zeer aanraden  ;D

Geschiedenis trouwens ook.. :D Ik heb indertijd gekozen tussen theologie en geschiedenis. Het is theologie geworden, maar ik lees nog steeds veel over geschiedenis. Nu bijv 'Black Athena': Black Athena: The Afroasiatic Roots of Classical Civilization is a work by Martin Bernal. It expounds a controversial hypothesis that ancient Greece, and hence Western civilization, derived much of its cultural roots from Afroasiatic (Egyptian and Phoenician) cultures.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Hoi TBW,

Dat bevestigt maar weer eens dat je erg druk bent!  :)

Hoe was het in Madrid, was je daar om bij te komen, of waren er andere redenen?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Citaat van: Ereinion op april 17, 2007, 02:57:08 PM


Dat bevestigt maar weer eens dat je erg druk bent!  :)


en dat je het nog lang druk gaat hebben ;)

Jovi_Hobbes

Dat lijkt mij inderdaad ook. Grootse plannen. Veel succes ermee TBW. Leuk dat je af en toe nog eens komt kijken  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

TBW

Citaat van: Ereinion op april 17, 2007, 02:57:08 PM
Hoi TBW,

Dat bevestigt maar weer eens dat je erg druk bent!  :)

Hoe was het in Madrid, was je daar om bij te komen, of waren er andere redenen?

Hey Ereinion, blij je nog eens te zien!  ;)

Mja, ik was daar ook om met mensen van de CGT* te praten over libertarisme in Europa, maar voornamelijk om bij te komen. Uitstapje naar Avila gedaan, prachtige stad. Het Prado was minder, maar ik heb genoten van het Archeologisch Museum (waar niemand was, en ik persoonlijke bijstand kreeg van de onderconserveerder die tijdens haar studie in Gent nog een aantal maanden geschiedenis was komen studeren  :D)



*Anarchosyndicalisten van Spanje: http://en.wikipedia.org/wiki/Confederaci%C3%B3n_General_del_Trabajo_%28Spain%29

Ereinion

 :D

Privé rondleidingen zijn altijd leuk!

:wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Sorry, ik ben de laatste tijd erg afwezig, want ik ben erg druk met andere dingen. Toch kom ik hier steeds wel even langs en natuurlijk vergeet ik jullie niet.  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Waar ben je druk mee, Ereinion ? ( helemaal niet nieuwsgierig, hoor.. ::) )
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Werk, trouwjurk, schrijven, schrijven, schrijven. En dan is er nog een forum wat ik de gaten moet houden. Het John Howe forum, aangezien ik die mensen in juni ga ontmoeten, dan is het wel handig ze een beetje te kennen.
Oh ja, en voetbal natuurlijk.
En schrijven  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Trouwjurk ?  ;) Hebben we hier wat gemist ?  ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

 :o Dat vraag ik mij ook af Peter... Het zou wel super tof nieuws zijn natuurlijk!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Nee hoor, dan zouden jullie het allang geweten hebben  :D . Trouwjurk voor iemand anders.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.