Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Misschien dat ik vanavond nog even langskom, maar anders wens ik iedereen een fijne tijd hier op het forum en een fijne vakantie voor degenen op wie dat van toepassing is.
Ik ben 6 augustus waarschijnlijk pas weer terug (heel misschien - waarschijnlijk (doorhalen wat niet van toepassing is  ;) ) een paar daagjes eerder)

:wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Littleone


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Wat zou fijner zijn, vacantie of vakantie?  ::)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Moeilijke filosofische vraag... :-\ zeker voor de late avond.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

 ;D Ik ga altijd op vakantie en ik moet zeggen dat dat wel bevalt!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik vind vacantie veel leuker !  :P
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

 :klap: Is het daar lekker weer?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Veel lekkerder dan waar ze vakantie vieren !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

TBW

Zo, ik ben terug van de examens en drie weken ziek zijn.

:D

Jovi_Hobbes

Fijn dat je weer terugbent. Niet dat je ziek was. Zijn de examens goed gegaan?

@Ereinion: een heel fijne vakantie  :knuffel:  (waarschijnlijk ben ik weer te laat, maar dan lees je mijn goede bedoelingen wel wanneer je weer terug bent)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

3 weken ziek geweest? Da's lang!  :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

TBW

Citaat van: Jovi_Hobbes op juli 18, 2007, 08:35:01 PM
Zijn de examens goed gegaan?

Ik mag mezelf Bachelor cum laude in de Geschiedenis noemen.

Het moet nog een beetje doordringen.

Ik blij.

:D