Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Zo typ ik nou ook altijd...ik ben een beetje typ-dyslectisch.... :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Ja ik ook, daarom controleer ik al mijn berichtjes voor ik ze stuur. En dan nog! Maar ja, ik ben opgevoed met een correcte spelling. En als je een sollicitatiebrief schrijft moet ie ook echt foutloos, anders kun je die baan wel op je buik schrijven. Tenzij je natuurlijk als vakkenvuller bij de Appie solliciteerd ofzo...haha.

Mau

Citaat van: Pinky op augustus 07, 2007, 06:36:11 PM
Tenzij je natuurlijk als vakkenvuller bij de Appie solliciteerd ofzo...haha.

Zeg dat niet te hard. Zelfs met perfecte spelling ben ik op mijn 15e of 16e afgewezen  ;D
Maar dat kwam door mijn uiterlijk gok ik.  ;)

Littleone

#378
Jouw uiterlijk Velvetbat?



Mogen elfen* niet bij de Ap Heyn werken?

Raken de AH-hamsters soms van de knaag door de magie? ;)

*compliment


pinky

Nou ja, ik kende een man die moest verplicht solliciteren, maar hij wilde geen werk dat buiten zijn vakgebied lag. Dus ging hij solliciteren bij de Appie. Zijn brief stond (expres) vol spelfouten. En toen issie dus aangenomen...haha. Dat bedoelde ik ermee te zeggen.  ;)

Willem

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

pinky

Ja, anders zou zijn uitkering stop worden gezet! Haha.

petra1963

Citaat van: Littleone op augustus 07, 2007, 07:42:27 PM
Jouw uiterlijk Velvetbat?



Mogen elfen* niet bij de Ap Heyn werken?

Raken de AH-hamsters soms van de knaag door de magie? ;)

*compliment

Ja, flauw hoor van Appie Heyn..

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mau

Haha, dank je voor het compliment Littleone. En inderdaad vanwege dat uiterlijk. Raar he? Het zou de klanten afschikken waarschijnlijk.  >:(

petra1963

Ik zou het heel leuk vinden. Maar ja, ik ben nou eenmaal raar en een beetje vreemd... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Bijvoorbeeld in hoepelrok + decolté.  :P
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ereinion

Elfen mogen best bij AH werken, want dat heb ik heel lang gedaan.  ;)

Jovi, heb ik je gemist op Castlefest?
VelvetBat heb ik in ieder geval wel gemist. Maar misschien heb je mij wel gezien, ik was een elf in een rode kimono. Waarschijnlijker (in het kader van spelling ed, volgens mij is dit geen echt woord...  :-\ ) heb je mijn vriend gezien, hij was als Nazgul, hoewel hij niet de hele tijd zijn kap op had ivm de warmte.

Jammer dat we niet even iets af hebben kunnen spreken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

 :o  dan heb ik je vriend (misschien) wel gezien, ik zal toch niet langs je heen hebben gekeken hoop ik!  :o

Ik heb af en toe wel even rondgekeken of ik je misschien toevallig ergens zag, maar het grootste deel van de tijd was ik afgeleid door allerlei andere dingen om naar te kijken  :)
Ik was er op zaterdag en vond het echt super leuk.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Citaat van: Ereinion op augustus 09, 2007, 08:45:11 PM
Elfen mogen best bij AH werken, want dat heb ik heel lang gedaan.  ;)

Jovi, heb ik je gemist op Castlefest?
VelvetBat heb ik in ieder geval wel gemist. Maar misschien heb je mij wel gezien, ik was een elf in een rode kimono. Waarschijnlijker (in het kader van spelling ed, volgens mij is dit geen echt woord...  :-\ ) heb je mijn vriend gezien, hij was als Nazgul, hoewel hij niet de hele tijd zijn kap op had ivm de warmte.

Jammer dat we niet even iets af hebben kunnen spreken.

NAZGUL ?   Dat zijn toch de slechterikken ? JIG !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

ja zeker, the nine, dienaars van the dark lord Sauron!