Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

En een van hen is je vriend, Ereinion ? BRRR !  :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Mau

Citaat van: Ereinion op augustus 09, 2007, 08:45:11 PM
Elfen mogen best bij AH werken, want dat heb ik heel lang gedaan.  ;)

Jovi, heb ik je gemist op Castlefest?
VelvetBat heb ik in ieder geval wel gemist. Maar misschien heb je mij wel gezien, ik was een elf in een rode kimono. Waarschijnlijker (in het kader van spelling ed, volgens mij is dit geen echt woord...  :-\ ) heb je mijn vriend gezien, hij was als Nazgul, hoewel hij niet de hele tijd zijn kap op had ivm de warmte.

Jammer dat we niet even iets af hebben kunnen spreken.

Geen idee of ik een van jullie heb gezien, het was namelijk druk en ik heb er niet zo veel op gelet.  :P Was druk bezig met andere dingen. En ik heb ook weinig onthouden van de mensen die ik gezien heb.

Ereinion

#393
Citaat van: peter1963 op augustus 10, 2007, 10:27:10 PM
NAZGUL ?   Dat zijn toch de slechterikken ? JIG !

Maar mijn Nazgul is een knuffel-nazgul. Onder mijn invloed is hij heel lief geworden!  :D

Jovi, er liepen er twee met een kap over het hoofd, maar ik moet natuurlijk zeggen dat het kostuum van mijn vriend mooier was. En dat was ook echt zo. Hmm, even een foto opzoeken...



Gevonden!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Hij ziet er wel duister uit hoor... :o en jij zo lieflijk!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Helemaaaaaaaaaaaal  37-e eeuws !  :)  ;D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

petra1963

Citaat van: Sismo op augustus 16, 2007, 08:56:01 PM
Hij ziet er wel duister uit hoor... :o en jij zo lieflijk!

Inderdaad ! :)

En oh wat jsmmer, dat ik er niet bij kon zijn. :) Het  kriebelt in me als ik eraan denk..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op augustus 16, 2007, 08:01:11 PM
Jovi, er liepen er twee met een kap over het hoofd, maar ik moet natuurlijk zeggen dat het kostuum van mijn vriend mooier was.

Ja, dan weet ik niet meer 100% zeker dat ik hem heb gezien. Maar als jij op dat moment naast hem had gestaan had ik je volgens mij toch wel herkend.
Ik heb onthouden dat ik een nazgul had gezien omdat ik nog dacht: "erg cool zo'n kostuum, maar vast ook best warm!"
Het ziet er in ieder geval erg mooit uit!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Iedereen dacht dat het heel warm was, en dat vroegen ze dan aan mij, omdat ze mijn vriend niet aan durfden te spreken. Als je geen gezicht ziet, ben je niet aanspreekbaar  :D

Volgend jaar houden we gewoon daar ook een samenkomst! Of tijdens de midwinterfair in het Archeon komend december.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

 :rollol: Ze dachten vast dat een Nazgul geen Nederlands verstaat. En nu moet je ook wel toegeven dat Nazguls over het algemeen ook niet erg veel zeggen  ;)

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

En je er ook maar beter uit de buurt kan blijven.. ze verspreiden meestal niet zoveel positiefs om zich heen.. Maar ja, blijkbaar durfden de mensen Ereinion dan wel dingen te vragen. Zij was immers de baas/bazin over de getemde nazgul die naast haar liep.. :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Klinkt als BDSM, foei Peter !   >:D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Mijn goedheid en liefde straalt zelfs naar de slechtste wezens over. Daar komen geen enge dingen aan te pas.  :schater:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Jouw goedheid en liefde ? Aha, weer wat geleerd... :P
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)