Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

petra1963

Teveel onzin ? Dat kan toch niet ? Waar moeten we het anders over hebben ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Als je niet zo veel tijd hebt, is het een hels karwei om telkens alles te lezen. Dus is het makkelijker om een beetje afstand te nemen.
Ik denk dat Willem hier misschien een beetje uitgepraat was. Hij kreeg niet altijd de reacties die hij graag wilde, dat heeft hij ook wel eens aangegeven toch?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ja, inderdaad. Hij was steeds maar bezig mensen te corrigeren in de uitspraken, die ze deden. Vaak vond ik dat wel irritant van hem. En hij dacht vaak zo filosofisch. Kon ik ook niet zo veel mee. Maar soms had hij best wel zinnige dingen ook, en die mis ik toch wel een beetje.
Maar inderdaad, ik denk, dat Willem zo'n beetje uitgepraat was hier, en niet echt een gelijkgestemde vond, hier. :-\

petra1963

Ja, dat denk ik ook..dat gevoel had ik al toen hij hier nog postte...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Ik kan het ergens wel begrijpen maar misschien komt hij dan nog wel terug. Ik vind hier ook niet echt een gelijkgestemde en daardoor heb ik mij ook al een paar keer voor een tijdje van het forum afgehouden maar ik krijg hier teveel steun die ik niet kan missen dus ik kom wel altijd terug :)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien


petra1963

Vooral terug blijven komen, Zonnekind !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

Ik begrijp wel wat jullie bedoelen. Willem wou graag een aseksuele revolutie organiseren, terwijl de meeste mensen dit meer als iets van de privésfeer zagen...

Ienepien


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Citaat van: Ereinion op februari 11, 2008, 10:11:21 AM
Als je niet zo veel tijd hebt, is het een hels karwei om telkens alles te lezen. Dus is het makkelijker om een beetje afstand te nemen.

Wat je zegt, Ereinion!  :wave:  Het is niet zo zeer makkelijker (want ik mis het regelmatig bijpraten met jullie toch wel een beetje  :'( ) maar het is wel verstandiger. Je kunt eenmaal niet alles in het leven  :(  Gelukkig gaat het goed met mij (ons) en ik wil een keer een langer verhaal over de laatste ontwikkelingen schrijven maar daar kom ik steeds niet aan toe.

Maar ik houd jullie wel in de gaten!  :flic: 
... dit topic staat bovenaan dus het viel me toevallig op ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

 :klap: STEV IS TERUUUUUUUGGGGGGGGGG  :klap: :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Rush`

 :wave: :knuffel: :D :handschudden: :-* :klap: :wave:  :cake:


Ok ok, schaamteloze kopie
The circle is through the looking glass

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)