Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Totaal aantal berichten

Gestart door Sismo, mei 16, 2007, 10:53:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Ik mag misschien gek worden, maar het totaal aantal berichten werd onder mijn ogen totaal anders....???
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

... en dat jij en Ereinion totaal iets anders zagen dan ik (daar net), is voor mij ook onverklaarbaar...
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Had jij dan wel de foto gezien die je wilde toen je hem geplaatst had?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ja, echt waar. Ik doe regelmatig voor het verzenden van een bericht ook "bekijken" en ik zag een foto van een heerlijke forel  :-\  Of anders ben ik gek...
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

 ;) Ga maar niet kijken wat er voor ons te zien was... :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ja, ik wil niet weten wat er aan de hand was.. :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

ChibiFirli

Ik wil het wel weten ;D. Noem het nieuwsgierigheid, of ik wil gewoon weten wat er zoal raar gebeurt met het forum :P.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Zonnekind

Nu word ik toch ook wel nieuwsgierig!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Misschien lag het wel aan mij, maar ik keek aan de hand van het aantal berichtjes of er een nieuwe was geplaatst (tijdens een uurtje heen en weer schrijven) en toen leek het alsof de teller achteruit ging...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Huh ? Spookt het hier ?  ???  ;D

Trouwens, hier kan ik Sismo's avatar wel weer zien... ???  Het spookt hier in de software, dat staat voor mij nu wel vast.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

De spoken uit het Bronnenbos zijn digitaal gegaan!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Of misschien komen ze wel uit jouw computer !  :P
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-