Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Avatars

Gestart door Ereinion, mei 20, 2007, 07:40:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Doormailen naar mij, dan zet ik hem voor je op internet...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ok ! Dank je, Ereinion !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Is niet gelukt, zie pm  :-[
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

IK blijf het gewoon proberen.. :-\ Ereinion, dank voor je hulp ! Anders zou ik het helemaal niet kunnen..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

ChibiFirli

wacht een slordige 2 maanden, dan zet ik gwn het forum op een eigen server (tijd nodig voor het ik genoeg geld hebben en het opzetten van het forum).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Sismo

Ga jij dat dan in je eentje betalen? Kunnen we dat niet delen met z'n allen? Of in ieder geval wie wil? Ik wil wel meedoen hoor!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ja ik ook!

*Hoopt dat het niet heel duur is...*
En die chatroom vind ik ook wel een goed idee!

Stev

Ik wil ook wel een bijdrage leveren. Dan moeten we toch ver komen, lijkt me (heb geen flauw idee hoeveel zo iets kost...)

Dus geld heb je, Chibi, nu nog de tijd, hè?  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Het lijkt mij ook wel zo eerlijk om de kosten te verdelen en dan houden we natuurlijk rekening met mensen die nog studeren, die krijgen dan studentenkorting (oké Pinky?)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Jeeuhj, studentenkorting!  ;D

:schater:

petra1963

Citaat van: Littleone op augustus 28, 2007, 07:35:51 PM
Hmmz, dit had ik even gemist. Ik lees niet alles, ben lid van drie fora en zou anders geen tijd meer overhouden :)
Maar ik heb ook best een bijdrage over voor dit nuttige en kwalitatief goede forum :)

Gompie !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Littleone

Nee, niet m'n gompie! Daar ben ik aan gehecht :P.

Stev

Leuke avatar, Littleone! ('t is het onderwerp tenslotte  :flic:  )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik heb ook een nieuwe avatar ! Dank zij Ereinion, die heeft 'm uiteindelijk voor mij geplaatst  :klap: :klap: :klap:
( na weer een hoop gepruts van mijn kant :-\ ).
Ik hoop dat iedereen 'm kan zien...

Hij ademt 'herfst' uit, dat vind ik het mooiste seizoen. En 'natuur' , en 'ecologisch verantwoord leven'. Afijn, als ik naar mijn plaatje kijk, gaat mijn hart  open.. :) :) :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)