Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Avatars

Gestart door Ereinion, mei 20, 2007, 07:40:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

Niet dat ik exact weet wat er aan de hand is.

Maar als ik even kijk wat ik te zien krijg las html in men browser, vermoed ik dat Ereinion een afbeelding heeft geupload naar het forum, terwijl Sismo en Stev allebei de afbeelding ergens extern hebben staan. En blijkbaar is er dus iets mis met dingen die naar het forum geupload zijn/worden. Faq-knopje had trouwens een gelijkaardig probleem (dat gewoon makkelijker op te lossen was).

Ereinions avatar:
http://asexuality.org/du/index.php?action=dlattach;id=308;type=avatar

Sismos en Stevs avatars:
http://img243.echo.cx/img243/3030/beertjecolargol70yw.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e199/terschelling999/mooie%20afbeeldingen/hondenknipoog1oz.gif

Als je op die van Ereinion klikt, krijg je een foutmelding. Ik denk dat de afbeelding niet meer op de server staat voor één of andere reden. Of dat er iets mis is met de attachment database.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Stev

Ik krijg geen foutmelding bij Ereinion  :-\

Maar de vraag is: waarom een keer wel en de andere keer niet te zien en dan ook nog door sommige mensen wel en sommige niet op hetzelfde moment  ???
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Triple a

I cannot see Ereinon's avatar. But I can see mine which is also stored on AVENdu

Ereinion

Dan zet ik mijn avatar wel eerst op photobucket. Dan lukt het wel...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Hèhè, ik ben weer herkenbaar. Ik ben er achter gekomen dat ik helemaal niet op namen let, maar op de avatars. Zo onthou ik ook hoe ver ik in een topic was. Dus nu maar hopen dat iedereen weer snel een plaatje heeft, dan kan ik weer normaal functioneren.  ;)

:cake: voor Chibi!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Nu zie ik Drievoudag-A en Chibi ook niet meer  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Ik heb Chibi's tips opgevolgd. Als het goed is zouden jullie mijn avatar nu weer moeten kunnen zien, alleen is ie nu wel wat opgeblazen  :o Ik zal binnenkort een andere gaan zoeken, want deze ziet er wel een beetje lelijk uit zo  :pinguin:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Niet lelijk hoor, al viel me wel iets op toen ik je eerdere berichtjes las!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik schrik telkens als ie voorbij komt  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Nou, een klein beetje...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Maar ik moet niet te vaak berichtjes achter elkaar posten, want dan is er geen ontkomen meer aan.
Nou ja, is iedereen die mijn avatar niet meer kon zien in ieder geval weer gelukkig  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Triple a

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 23, 2007, 08:57:22 PM
Nu zie ik Drievoudag-A en Chibi ook niet meer  :(

I stored my avatar elsewhere so it should be visible now.

petra1963

@ Jovi: ja, hij is wel erg groot geworden.. wordt hij nog groter ?  ;D Is íe nog in de groei ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)