Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Afbeelding posten OP Aven, nog steeds een probleem!

Gestart door Willem, juli 29, 2007, 12:24:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Hoe en of het nu eindelijk kan?
En of en waarom het nog steeds niet kan!???

Een link naar een afbeelding op een andere website werkt.
Tenzij die website "plat" gaat (ontdekte dit vandaag, want mijn avatar was plots weg, maar dan bleek dat de bron-site offline was !!! )
Vervelend zoiets..

Nu is hier de mogelijkheid voorzien om een Avatar te uploaden naar Aven, alleen, als je daar alles doet wat je moet doen... dan gebeurt er verder helemaal niets !!???

HELP ! 

TBW??
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Chibi is hier de deskundige in geloof ik maar die heeft het erg druk met studeren.....hoewel? Vakantie? CHIBI!!!!!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Uploaden heeft ooit wel gewerkt, maar sinds er problemen zijn geweest op het grote AVEN en we een tijdelijke uitwijkplaats hebben gehad, werkt die optie niet meer. Afbeeldingen kun je nu inderdaad alleen maar op het forum zetten via een link. Het gevolg is dus wel dat je dan afhankelijk bent van de site waar je naartoe linkt. Als die er niet meer is, ben je ook je afbeelding kwijt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Willem

"echt" kwijt zal ik m' niet raken, want het is mijn eigen tekenwerk, maar de omweg vergt soms nog wel es een hersenkronkel.

En oh ja:  Chibi vakantie !???  Vooral niet storen dan !   ;)  Vakantie = ongenaakbaar  :handschudden:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

ChibiFirli

Waarom het niet kan is vrij simpel:
De rechten op de map waarin the avatars en bijlages bewaard worden staan te streng ingesteld, en de webserver kan er niets in zetten. Rechten op andere mappen staan trouwens ook te streng ingesteld, met nog enkele andere nadelige gevolgen. Ik vermoed dat dit een reactie is op het voorval waar de aven site werd gehacked.

Ik heb al enkele mails gestuurd naar DJ, maar die heeft het blijkbaar vrij druk. Zelf kan ik er niet al te veel aan doen op dit moment. Tegen dat ik geld heb (over een paar maanden wss), schaf ik mij wss zelf ergens een server aan (diegene waarop ik tijdelijk ons forum heb gehost ben ik kwijt in september) en kan ik mogelijk het forum daarheen zetten en dan er voor proberen te zorgen dat www.asexuality.org/du daarnaar verwijst. Maw, dat we op hetzelfde adres blijven zitten, gewoon op een eigen server. Dat zou ongeveer al die problemen moeten oplossen.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Willem

Hé Chibi ! Dus, je gaat van kleine ondergod opklimmen naar oppergod ! ?  ;D ;D
Gaat in de meeste mythologieën zo, dus, eerst goed VOEDEN  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: Je hebt kracht nodig !  ;D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Willem

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Een flyer, is dat zo'n gevouwen papieren vliegtuigje?  :P
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Stev

Chibi is GOED !

Ik zag dat TBW niet meer als administrator wordt vermeld maar misschien is daar iets over geschreven maar dat heb ik nog niet (kunnen) lezen...
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

TBW is nog steeds admin, maar Myra heeft zijn naam bij dat berichtje verwijderd, omdat hij niet meer zo actief is. Het berichtje ging over dat de admins graag voor je klaar staan, en dat zal TBW ook zeker doen, maar het is nu makkelijker om één van de andere drie te pm-en, zodat je sneller een antwoord krijgt. Het is voornamelijk voor nieuwe leden gedaan.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

idd. Het is zeker niks persoonlijks naar TBW toe hoor, voor de duidelijkheid  :handschudden:

Stev

Ik heb nog niet alles gelezen van de afgelopen periode dus dacht ik dat TBW misschien zelf aangegeven heeft dat hij voor die functie geen kansen meer zag.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)