Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat doe je onder de douche?

Gestart door petra1963, oktober 20, 2006, 09:56:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ah ja, afwassen onder de douche, wat maakt het ook uit!  ;D

petra1963

En wat doen we allemaal dus niet onder de douche ? Guess what !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Tempesta

Citaat van: peter1963 op november 07, 2006, 10:45:45 PM
En wat doen we allemaal dus niet onder de douche ? Guess what !  ;D

Afdrogen.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Haarfohnen is ook niet verstandig onder de douche  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Me alvast aankleden zou ik ook niet zo gauw doen onder de douche  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)


Sismo

Ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Citaat van: Sismo op november 09, 2006, 10:17:20 PM
Waterfietsen dan?

Dat hangt van het waterballet af dat jij in jouw badkamer maakt..  ;D Klagen de benedenburen nog niet ? ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Benedenburen heb ik niet! En die waterfiets zal groter zijn dan mijn badkamer (die die naam niet echt verdient...ongeveer 1 bij 1 meter...), ik houd het maar bij een opblaaszwembandje dan  ;D .
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-