Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat doe je onder de douche?

Gestart door petra1963, oktober 20, 2006, 09:56:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

#137
Dat is een KARWIJ lijkt me !  :)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Vooral, als je het al lang niet hebt gedaan, zoals ik. Hele kloven zaten er op m'n hielen. En nu heb ik een soort steen, in de vorm van een zeepje, die héél goed werkt. En zacht, dat m'n voeten weer zijn. Het werkte zelfs op m'n (bruine rokers)vingers. ;D

Willem

Ahhh
De puimsteen, waar ze vroeger vloeren mee opschuurden !
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien


petra1963

Wat doe ikn onder de douche ? Heel hard vloeken wanneer er geen warm water is..zoals gistermorgen.. >:(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ah joh, koud water is goed voor de bloedsomloop, zeggen ze dan...

Ikke denk aan mijn vriendje... :-[

Ienepien

Dan ben je vast vergeten de warme kraan open te draaien. Ja, koud douchen is niet fijn. :D

Stev

Citaat van: peter1963 op oktober 12, 2007, 03:51:11 AM
Wat doe ikn onder de douche ? Heel hard vloeken wanneer er geen warm water is..zoals gistermorgen.. >:(

:schater:  (of een  :knuffel:  is misschien beter...)

Citaat van: Pinky op oktober 12, 2007, 06:14:27 AM
Ikke denk aan mijn vriendje... :-[

:knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Inderdaad,  :knuffel: is beter. En nee, ik was niet vergeten om de warmwaterkraan open te draaien ! :P Ze waren in de kelder bezig met het vervangen van warm water buizen, zonder dat van te voren aan de bewoners te melden.. Heel leuk... >:(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Wat een rotstreek. Sta je daar in je blootje.  :o

Willem

Citaat van: peter1963 op oktober 12, 2007, 03:51:11 AM
Wat doe ikn onder de douche ? Heel hard vloeken wanneer er geen warm water is..zoals gistermorgen.. >:(

Is dat een theologisch verantwoorde douche-aktiviteit !???   :P
Wellicht wel... een theoloog uit Leuven vertelde mij bij een pint eens dat liegen perfect verdedigbaar is, afhankelijk van de intentie. Alles heeft nuances !  :)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Maar liegen is toch niet hetzelfde als vloeken? >:D

petra1963

Nee, maar ook hier gaat het om de intentie van waarmee je het doet. Wens je iemand echt vreselijke ziektes toe, of is het een uiting van schrik, woede, onmacht of pijn ? dat maakt voor het Opperwezen wel verschil, zeggen de ( rooms katholieke) theologen.. ;D Hetzelfde met het ijdel gebruik van Zijn Naam. Als je intentie niet is om jezelf te verdoemen, of het Opperwezen er ten onrechte bij te halen, dan is het heel wat anders dan wanneer je dat wel bedoelt.
En de meeste mensen die vloeken bedoelen dat niet. Dan is het in religieuze zin minder erg. Het blijft niet fijn wanneer bijv er in gezelschap gevloekt wordt, maar dat heeft met omgangsregels te maken. En op een plezierige manier met elkaar omgaan.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)