Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

seks, seks, seks, ik wil gewoon seks.

Gestart door emily, maart 21, 2008, 02:36:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.


Moi

 :knuffel: :cake: voor pé...

Welkom mede frusty!

Gil en gooi het er maar lekker uit! Lucht op, ik zit hier nu al weer ffies maar ben zo relaxter onder alles geworden nu ik zoveel goede informatie krijg en discussies voer. Het geeft jou ook meer begrip...
Dat zegt absoluut niet dat je je frustraties niet meer zal hebben maar je kunt ze wel beter beheersen en weer de goede dingen in je relatie gaan zien... Je leert over welk effect jou acties weer kunnen hebben en vica versa... Dus nogmaals welkom en bler maar lekker mee!


zotte pé

Eigenlijk is dit hier een misplaatste topic he  :-\

Des al niet te min is't weer van datte  :78:
AAAARRRRGGGHHHH

Ienepien

Deze topic is juist voor mensen zoals jij, van de andere kant, om je frustraties kwijt te kunnen. :knuffel:

Brummetje

Ik wil ook weer, sta al zo "lang" droog. En heb van 2 verschillende mannen een aanbod gekregen voor trio MVV.

Ienepien

Je moet wél goed weten, dat je het zelf ook graag wilt.
Experimenteren is niet verkeerd, en in jouw geval misschien zelfs aan te raden, vanwege je nieuwsgierigheid naar VV, maar laat je niet misbruiken. :-\ En wéét wat je doet. :knuffel:

pinky


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Brummetje

De ene vent is veel te oud (45) en die ken ik via RP. Geen goed idee dus. De andere ken ik al vanaf de middelbare school. Toen vond ik m ook leuk. En hij zal me niet gebruiken.

En ja het is dan 2 vliegen in 1 klap. Ik wil graag een keer met een meisje en hij een trio. En ik ben er ook wel nieuwsgierig naar. ;)
En het gebeurd dubbel veilig.

Ienepien

Tja, dat veranderd de zaak. Dan zou ik het ook wel aandurven (als ik jou was). ;)

Brummetje

#101
De derde persoon hebben we nog niet. Heb wel al een advertentie op een datingsite staan.

Ereinion

Hmm, misschien is dit forum niet zo geschikt voor een oproepje.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Brummetje

Ik zei het gewoon hoor. Omdat dat de waarheid is. We moeten nog iemand hebben. Alleen heb geen idee hoe.

Maar dat komt wel.

petra1963

Ik voel me niet geschockeerd, maar ook niet aangesproken..  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)