Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hi! Ik ben Chell

Gestart door Chell, januari 30, 2023, 08:19:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chell

Hi,

Even voorstellen.. wel zo netjes! Michel is mijn naam en sinds kort aan het ontdekken of ik a-seksueel/demiseksueel ben. Connectie voor mij is erg belangrijk en dan voornamelijk als ik gevoel heb dat ik verbinding heb met iemand op zielsniveau. Klinkt een beetje zweverig maar soms zie je iemand en dan lijkt het alsof je diegene al jaren kent. Communicatie gaat dan vanzelf vanuit verbinding op hartsniveau en minder vanuit het denken. Aanraking, verbinding, knuffelen en bij iemand zijn waar je volledig geliefd voelt, is voor mij belangrijk in een relatie. Seks is net als velen hier geen absolute noodzaak maar als er een hele fijne verbinding is, mag het zeker ontstaan. Ik voel mij anders omdat als ik merk dat de noodzaak om seks te hebben een stuk lager ligt als de norm. Ik merk soms dat ik dit lastig vindt als man zijnde en ben nog zoekende hierin. Verder sport ik bijna elke dag en hou ik mijn lichaam fit met fitnessen en hardlopen. Bordspellen, goede gesprekken tijdens het wandelen, spirituele events kan je mij voor wakker maken. Woonachtig in de omgeving van Alkmaar en als mid-dertig deze wereld aan het ontdekken. Lijkt me leuk om wat meer in contact te komen met mensen op het forum of in het echte wereld :)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

ocean


Piggelot


Jaap

Hoi Chell,

Welkom hier!  :cake:  :cake:

Chell


Bunny

Welkom!
Er wordt zo nu en dan een wandeling georganiseerd, misschien vind je het leuk om een keer mee te gaan

Chell

Dankje Bunny,

Lijkt me wel leuk om een wandeling mee te gaan. Misschien weet je dat.. worden deze wandelingen ook in Noord-Holland georganiseerd of is voornamelijk elders in Nederland?

Bunny

Dat wisselt een beetje waar we heen gaan. Maar als je een keer in Noord-Holland wil gaan wandelen kun je altijd een balletje opgooien in het wandeltopic...
https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=7290.0

memories


AceVentura

Welkom op het forum Michel,  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:

Fijn dat ons forum onderdeel mag zijn in jouw ontdekkingsreis rondom aseksualiteit of demiseksualiteit. Ik begrijp inderdaad wat je bedoeld. Met veel mensen kan je een goed gesprek hebben, maar met enkelen kan je een diepgaande band opbouwen en dat is heel waardevol.

Veel plezier hier en hopelijk tot ziens bij een van de wandelingen of andere bijeenkomsten :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Princess

Hallo, Michel

Ik ben ook in de dertig en op zoek naar een partner. Jammer dat je zo ver weg woont... Ik woon in België.

Welkom!

PallaS.


HSP-ertje

Welkom. Vrouw van 41 uit Vlaanderen hier, als je wil kennis maken altijd welkom in mijn inbox  :wave: