Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal

Gestart door LuukFantasy, april 04, 2023, 05:28:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LuukFantasy

Hallo allemaal,

Mijn naam is Luuk, ik ben 26 jaar en woonachtig in Moergestel, nabij Tilburg.

Ongeveer een jaar geleden ben ik erachter gekomen dat ik sex repulsed ace ben. Dit is toen voor mij een hele reis geweest, maar ondertussen ben ik weer trots op wie ik ben.

In mijn vrije tijd kijk ik graag anime, lees ik graag en ik bezoek graag pretparken, zo ben ik minimaal 2x per maand in de Efteling te vinden.

Ik kijk er erg naar uit om hier nieuwe mensen te ontmoeten en ervaringen te kunnen delen!

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

memories


Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Maartjemaris


Anique

Welkom Luuk!  :cake: Ik ben ook gemiddeld twee keer per maand in de Efteling, leuk!
Heb je nog aanbevelingen voor iemand die wil beginnen met anime kijken?

LuukFantasy

Citaat van: Anique op april 06, 2023, 09:32:53 AMWelkom Luuk!  :cake: Ik ben ook gemiddeld twee keer per maand in de Efteling, leuk!
Heb je nog aanbevelingen voor iemand die wil beginnen met anime kijken?

Wat leuk! Wellicht dat we dan misschien een keer samen zouden kunnen gaan.

Als beginnende anime kijker zou ik als je into actie bent beginnen met Death Note, dit was ook 1 van mijn eerste en nog altijd 1 van mijn favorieten. Wil je iets familie vriendelijker, dan raad ik de Studio Ghibli films van harte aan!

Piggelot


Anique

Citaat van: LuukFantasy op april 06, 2023, 10:11:09 AMWat leuk! Wellicht dat we dan misschien een keer samen zouden kunnen gaan.

Als beginnende anime kijker zou ik als je into actie bent beginnen met Death Note, dit was ook 1 van mijn eerste en nog altijd 1 van mijn favorieten. Wil je iets familie vriendelijker, dan raad ik de Studio Ghibli films van harte aan!
Dat lijkt me heel leuk!  :klap: Ben je al in de Vliegende Hollander geweest sinds die weer open is? Ik was er afgelopen zondag maar toen vond ik het een beetje druk om daar in de rij te gaan

Die heb ik toevallig gezien samen met m'n broer! En een handje vol Studi Ghibli films ook, die vond ik zo goed. Maar dat was het dan ook wel met wat ik al gezien heb, haha. Heb ook nog lang niet alle Ghibli films gezien. Wat zijn jouw favorieten?

AceVentura

Welkom op het forum Luuk,  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:

Nog een Efteling liefhebber :cheerleader: . Ik woon zelf wat verder van de Efteling vandaan maar ik kom er zeker ieder jaar wel een keer.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jaap

Hoi Luuk,

Welkom hier  :cake:  :cake:

PallaS.


Blackbird


Rosie_22

Hi Luuk, welkom op het forum!

Zelf ben ik net 23 geworden en kom uit de buurt van Oss/Uden. Anime heb ik dan nog nooit gezien, maar verder lees ik ook graag en ben ik vaak in de Efteling te vinden! Zo was ik er toevallig vandaag nog :) .

LuukFantasy

Citaat van: Rosie_22 op april 19, 2023, 09:25:25 PMHi Luuk, welkom op het forum!

Zelf ben ik net 23 geworden en kom uit de buurt van Oss/Uden. Anime heb ik dan nog nooit gezien, maar verder lees ik ook graag en ben ik vaak in de Efteling te vinden! Zo was ik er toevallig vandaag nog :) .

Aaaah wat tof! De vernieuwingen op het Anton Pieck plein gezien?