Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Veel gestelde vragen

Gestart door ChibiFirli, oktober 26, 2005, 02:05:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Citaat van: KnoddepropjeVind het echt niet meer grappig, maar weet gewoon nog niet zo goed wat ik er aan moet gaan doen, zonder meteen als een of andere gemene heks over te komen....

Doe wat alle Nederlanders doen (volgens Belgen dan): wees bot, wees een gemene heks! Laat je helemaal gaan! Laat al je frustraties los op hem!!! Je hebt tenslotte een goeie reden  :schater:.

TBW

Citaat van: Tempesta op november 01, 2005, 08:29:35 PM
Citaat van: KnoddepropjeVind het echt niet meer grappig, maar weet gewoon nog niet zo goed wat ik er aan moet gaan doen, zonder meteen als een of andere gemene heks over te komen....

Doe wat alle Nederlanders doen (volgens Belgen dan): wees bot, wees een gemene heks! Laat je helemaal gaan! Laat al je frustraties los op hem!!! Je hebt tenslotte een goeie reden  :schater:.

Daar zijn wij inderdaad van overtuigd? Niet, mannen?

*een macho-jupilercafé knikt instemmend*

Een programma zoals "zuigen en slikken" op NED2 zou bij ons in de verste verte niet door de beugel kunnen, daar moet je een bitchy cultuur voor hebben...

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op november 01, 2005, 08:41:00 PM
Een programma zoals "zuigen en slikken" op NED2 zou bij ons in de verste verte niet door de beugel kunnen, daar moet je een bitchy cultuur voor hebben...
:o
tv is erg verandert sinds ik er voor het laatst heb naar gekeken ...
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Jongejonge, kijk naar "zuigen en slikken" en je lacht met de hardste horrorfilms die je erna te zien krijgt.

Zo heb ik van me leven niet gegriezeld...

Knoddepropje

haha, was het echt zo shockerend ;D moet eerlijk bekenne dat ik er wel veel over gehoord heb maar nog niet 1 x zelf gekeken,,,,

TBW

Het viel mee --> niet dus.

Terwijl de aflevering bezig is doet één reporter aan seks, de andere test een bepaalde drug uit, en de enige vrouw interviewt mensen op zulke manier dat je gewoon moet blijven kijken, net als je moet blijven lopen als er een kerel met kettingzaag achter je aan zit.

Knoddepropje

 :rollol: Je weet het wel weer leuk te brengen hoor ;D

TBW

Citaat van: Knoddepropje op november 02, 2005, 11:46:55 PM
:rollol: Je weet het wel weer leuk te brengen hoor ;D

Dank je

[/schrijverspraat]

:schater:

phate

maar er zit wel superveel waarheid in (helpt maar een klein beetje)

Willem

Wat heb ik geluk dat ik het niet gezien heb !  :D :D  (Het geluk is de wereld nog niet uit!   >:D >:D  )
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Het was toch "spuiten en slikken"? Heb het ook nooit gezien, maar ben niet bang iets gemist te hebben....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Zo denk ik er ook over, Sismo !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)