Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

NCRV Casa Luna

Gestart door Stev, mei 30, 2006, 12:24:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Vanacht op de radio gehoord en net op internet opgezocht.
"Vanaf 1 juni heeft u de kans geïnterviewd te worden in Casa Luna.
U mag vanaf nu zelf uw mening, uw eigen visie vertellen op de radio. Wat het onderwerp is, dat is aan u, u mag kiezen; als het maar serieus is. Heeft u bijvoorbeeld altijd een afwijkende mening over de actualiteit, een mooi persoonlijk verhaal dat u nog nooit heeft verteld, iets wat volgens u 'nieuws' is maar nooit te horen is?
Mail uw mening, nieuws of visie en uw telefoonnummer naar casaluna@ncrv.nl.
Na lezing maakt de redactie een planning en wordt u telefonisch voor een uitzending uitgenodigd. Direct na de start van het tweede uur rond 01.05 uur krijgt u het podium om uw verhaal uit een te zetten, vervolgens wordt u geïnterviewd door de Casa Luna presentator. Alles bij elkaar kunt u 10 minuten zendtijd verdienen dus neem die gelegenheid en laat ons weten waarom uw verhaal op Radio1 te horen moet zijn."

Wat denken jullie ervan? Met name de opmerking over "serieus onderwerp" en "is nooit te horen" vond ik best passen bij ons.
Wie durft???  :o
Dit had waarschijnlijk bij "zichtbaarheid" gemoeten, maar goed.

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Klinkt interessant. Maar als ik het goed begrijp moet je eerst zelf een introductie houden?
:cake: voor degene die zich aanmeldt!  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Citaat van: Ereinion op mei 30, 2006, 07:48:32 PM
Maar als ik het goed begrijp moet je eerst zelf een introductie houden?

Dat lijkt me het moeilijkst... :-X
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

We zouden hier op het forum onze visie op papeir kunnen zetten en naar NCRV mailen. Eens kijken of ze het interessant genoeg vinden.
Volgens mij valt het dan wel mee met die intodructie want de totale tijd is 10 minuten en je wordt ook geïnterviewd.

Citaat van: Ereinion op mei 30, 2006, 07:48:32 PM
:cake: voor degene die zich aanmeldt! :)
Het lijkt me iets voor Chibi, die is altijd om 1 uur 's nachts nog wakker  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

 :o is het 's nachts. Dat had ik niet begrepen. Maar wel logisch natuurlijk, met zo'n titel.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Zie boven (VANACHT op de radio gehoord)  ;) En nog bedankt voor het verplaatsten van het onderwerp (wat een service!!!)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Kijk, ik ben om 20.00 uur niet eens wakker, laat staan dat ik om 1 uur 's nachts in staat ben om een interview te geven.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Goed gevonden Stev!
Maar ik ben geen vrijwilliger hoor. Dit klinkt te veel naar presentaties houden  :o  Ik ben erg slecht in spreken in het openbaar en dan helemaal 's nachts. Ik heb nameljk een nachthumeur. Ben eigenlijk altijd vrolijk, maar als je me midden in de nacht wakker maakt ben ik een echt monster  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: Ereinion op mei 30, 2006, 08:20:29 PM
Kijk, ik ben om 20.00 uur niet eens wakker, laat staan dat ik om 1 uur 's nachts in staat ben om een interview te geven.  ;D

Het zou best kunnen dat ze het overdag opnemen (via de telefoon denk ik dan?) en 's nachts uitzenden. Daarmee wil ik niet zeggen dat jij het moet doen, hoor  ;)
Morgen is het al 1 juni  ???  (ik leef een maand terug volgens mij), misschien kan iemand af en toe naar Radio 1 luisteren (om 1 uur 's nachts dus) om indruk te krijgen hoe het verloopt.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

littlefanny

welke frequentie is dat? (luistert alleen naar de veels te mislukte radiozender caz, (voor het boelsjitgelul, dat is zo gezellig))
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Stev

Dat hangt er vanaf waar je woont. Je kunt het nakijken op http://portal.omroep.nl/radio?nav=duzlCsHdDoBlFaK
Maar je hebt je radio niet eens nodig. Op de site kun je die uitzending gewoon live volgen (wel om 1 uur 's nachts, he)  :klap:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

littlefanny

waarschijnlijk is mn computer tegen die tijd zó moe dattie niet eens meer aanwil, laat staan dat het niet opvalt aangezien mijn moeder ook nog naar bed moet rond die tijd en ik niet weet hoe blij ze met een fanny midden in de nacht achter de computer is  :o
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Stev

Waarschijnlijk net zo blij als Sjef met mij als ik na 12 uur 's nachts nog achter onze PC zit  :flic:
Ik heb nog geen uitzending kunnen beluisteren *snurkt lekker om 1 uur 's nachts*  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)